*Verloting* Jasje voor een blokje

Zo, dit is mijn derde blogpost voor vandaag… hierna stop ik ermee hoor (voor vandaag dan)! πŸ˜‰

In het berichtje hieronder staat een tutorial voor een jasje voor een blokje.
Ik ben erg benieuwd wat jullie daarvan vinden, dus daarom (en omdat ik het zo leuk vind om die jasjes πŸ˜‰ te maken Γ©n omdat ik hoop dat jullie het ook leuk vinden om ze te gaan maken) heb ik weer een verloting bedacht.

Laat een berichtje achter op deze blogpost waarin je zegt wat je van de jasjes en/of de tutorial vindt en je maakt kans op:
a. een pakketje om zelf een jasje voor een blokje te maken (incl. blokje);
of
b. een jasje voor een blokje (incl. blokje).
Laat me weten welke van de twee keuzes je voorkeur heeft. πŸ˜€

Mocht je het leuk vinden om over deze verloting of de tutorial te berichten op je blog, dan maak je dubbel zoveel kans. πŸ™‚ Laat het in dat geval ook in je reactie weten.

Volgende week donderdag 8 juli maak ik de winnaars bekend!

Enjoy! πŸ˜€

[Edit] En de winnaars zijn… *tromgeroffel* πŸ˜‰
Shaula voor een pakketje en Hermiek voor het kant-en-klare jasje.

Gefeli dames en veel plezier ermee! πŸ˜€

19 reacties op “*Verloting* Jasje voor een blokje

  1. Hoi Nicollie,
    Ik volg je blog al een tijdje. Ik vond het heel leuk dat je iets in de goodiebag van de ATC dag hebt gedaan, ik herkende het meteen hahahahah.

    Ik vind je tut erg duidelijk uitgelegd, ik denk dat ik er meteen mee aan de gang ga. als jij het uitlegt lijkt het zooo simpel!
    Als ik iets mocht winnen, dan had ik graag het pakketje om zelf te maken, dan kan ik goed oefenen!

    groetjes uit Limburg!!!

  2. Hoihoi, superleuk !!! Ik doe mee….en heb je giveaway op mijn blog gezet ;-))) Goed idee !

    Kus
    Nan

  3. Ik vind de blokjes sowieso al heel schattig maar nu met dat stoffen jasje maar je ze wel helemaal uberlief! Ze hebben een hoog hebben-hebben-hebben-gehalte en het voordeel is dat de blokjes zo mooi blijven in hun jasje (en ze krijgen het natuurlijk niet koud want om nou een mini-sjaaltje en mini-wantjes te breien is ook weer zo wat πŸ˜‰ )

    Als ik zou winnen heb ik voorkeur voor een pakketje om zelf mijn blokje en jasje te maken, lijkt me leuk om te doen! Dus ik ga voor optie a.

  4. De hoesjes en blokjes zijn super lief! Tutorial is erg duidelijk, zelfs voor een leek als ik. Alleen zal ik me er nooit aan wagen, geen geduld voor.
    (Voor kraaltjes dan weer wel haha πŸ˜‰
    Dus dan zou ik voor b gaan.

  5. Ik vind ze héél erg schattig!
    Ik vond de tutorial erg leuk, en ga er ook zeker gebruik van maken. Dit zijn heel erg leuke cadeautjes om weg te geven aan anderen! Je kunt er dan een leuk kaartje in doen of wat geld ofzo.
    Ik heb geen voorkeur voor de pakketjes, want ik vind ze alle twee heel erg leuk!

    Ik zal je give away ook noemen op mijn blog!

  6. De tutorial was al helemaal geweldig, dank daarvoor. Maar deze Give Away maakt het helemaal af. Ik ga voor het pakketje en zal een link op mijn blog plaatsen.

    Grz,
    Shaula

  7. Hoihoi!

    Wat een leuke verloting weer !!!
    Vind je tutorial enorm duidelijk (eigenlijk is dat altijd zo bij een tut van jou :D) !
    En ik doe ook graag weer mee aan deze verloting, en ik ga dan graag voor optie A (het pakketje om het zelf eens te doen :D)

    Ik heb ook je Give Away op men blog geplaatst!

    Liefs Naomi

  8. Ik vind het blokje heel erg leuk en daarnaast is het uitleg zeer goed gedaan. Liever de gemaakte versie dan nog zelf maken, daar mijn hoofd nog overloopt van alle dingen die ik zelf nog ‘even’ wilt maken.

    Ik heb een link op mijn blog geplaatst.

    Groetjes
    Yvonne

  9. Übercute zoals gewoonlijk πŸ™‚ Ik ben wele en beetje creabea maar op dit moment ligt alles helemaal stil. Ik denk dat ik dan toch voor het blokje in jasje zou kiezen.

    Ik heb je give away op mijn website gezet, maar dat doe ik voor alle winacties die ik tegen kom πŸ˜‰

  10. Zo schattig met die stempel vooraan, en inderdaad ook bruikbaar voor andere dingen dan een notablokje. Ik opteer voor pakketje b, kwestie van te weinig tijd om het nu zelf te maken. Je uitleg in de tutorial is heel erg duidelijk, dus misschien zit er na de zomervakantie wel een mogelijkheid om et ook eens uit te proberen. Maar met een al kant en klaar exemplaar zullen mijn kids me tenminste niet de oren van het lijf zagen om er nu-direct-meteen-dadelijk aan te beginnen…
    groetjes, sneksniltje

  11. Leuke duidelijke tutorial! De rest van je blog ziet er trouwens ook leuk uit πŸ˜‰ Ik ga graag voor het kant en klare exemplaar

  12. de ‘jasjes’ maken de blokjes nog schattiger, liever en leuker dan dat ze al waren πŸ˜€ Ik vind het super dat je een tutorial hebt gemaakt want nu kan ik het zelf ook uitproberen πŸ˜€ als ik de verloting mocht winnen wil ik graag een pakketje zodat ik lekker zelf aan de knutsel kan! Kan ik meteen uitproberen of ik goed genoeg met de naaimachine om kan gaan om dit te maken πŸ˜€

  13. Hele leuke tutorial, maar toch zou ik voor optie b gaan; er liggen hier nog zoveel onafgemaakte werkjes op de plank, maar oh wat is het verleidelijk om zelf te proberen ;)!!!

    Lief dat je het verloot, ik doe graag mee!

  14. Ik ben helemaal verliefd op het zakje en de stempel! Wauw!! πŸ˜€
    Hier kan ik haast uren naar kijken, wie zou er nou niet enthousiast van worden?? Zoveel mensen snappen niet dat ze creatiever zijn, dan ze zelf denken…
    Maar de dingen die jij maakt… die zouden zo in een hobby-winkel kunnen liggen! Super!!

    Ik vind beide opties trouwens leuk, denk dat ik zou gaan voor optie B.

    Groetjes Hermiek

  15. ik heb je leuke blog ontdekt en begin er hoe langer hoe meer aan te denken om er zelf ook 1 te maken !

    En je tasjes voor blokjes vind ik super : het begint al te kriebelen bij me πŸ˜‰
    Ik heb bijna vakantie en dan kan ik lekker kralen, of toch ook maar mijn naaimachine nog eens laten werken,? of eens wat haken ? Of die trui afmaken die ik in de winter begonnen ben ? πŸ™‚

    Ik doe natuurlijk graag mee met de verloting, voor het kant-en-klare ( dan heb ik meer tijd om andere dingen te maken πŸ˜‰

  16. Pingback: Bestempelde stofjes en een ringetje « Nicollie’s ~Nicx for short~ Blog

  17. Wauw, ik ben helemaal happy!! Zomaar wat gewonnen, en dat terwijl ik me niet kan heugen dat ik wat gewonnen heb! Bedankt Nicollie!! πŸ˜€

Geef een reactie

