Crystal Bangle Armband

In de vakantie was ik al begonnen met de Crystal Bangle techniek (zie ook het berichtje hieronder) en net heb ik er een armband van gemaakt.

Hij lijkt een beetje op deze armband die ik met de kralen van Nancy heb gemaakt, maar dat is ook de bedoeling. Aangezien ik die armband bijna elke dag draag, leek het me wel leuk om er een soort setje van te maken, zodat ik ze nu tegelijk kan dragen. Ik heb er ook dezelfde kleur Swarovski’s voor gebruikt, nl. mijn nieuwe favoriete kleur Cyclamen Opal.

Hij is mooi he! πŸ˜€Β En zo zien ze er samen uit:

7 reacties op “Crystal Bangle Armband

  1. Pingback: *200e blogpost!* Crystal Bangle armband met bubbeltjeskralen « Nicollie’s ~Nicx for short~ Blog

  2. Wauw,

    deze is echt super mooi.
    Die zou ik ook wel een willen proberen te maken… Maar vind geen informatie over de techniek die je gebruikt hebt. Waar heb jij deze techniek geleerd?

    Groetjes

Geef een reactie

