Wat ligt er op mijn kralentafel *deel 2*

Ik heb maar weer een fotootje gemaakt van wat er allemaal op mijn kralentafel ligt. Een overzichtsfoto krijgen jullie niet, daarvoor is het te niet-opgeruimd. ๐Ÿ˜‰ hihi… (m.a.w. ik ben weer met 10 dingen tegelijk bezig, bijna-bezig of net-mee-bezig-geweest…).

2 Stukjes crystal bangle, door mij op vakantie gemaakt. ๐Ÿ˜€ Hiervan ga ik denk ik armbandjes maken. Of hangertjes.

Een derde stukje is in de maak… ook dat wordt (denk ik) een armband.

Gisteren heb ik een kraaltjesbestelling ontvangen, die ik met een kadobon (gekregen van een lief vriendinnetje) heb gekocht. Een aantal mooie swarovski’s (die ene grote is echt huge! ๐Ÿ˜€ ) en wat kleine kraaltjes voor de projectjes zoals hierboven.

Vinden jullie het ook zo leuk om nieuwe aankopen eerst een tijdje op je tafel te laten liggen voordat je ze opruimt of ermee aan de slag gaat? Of is dat een Nicollie-eigenaardigheidje? ๐Ÿ˜‰

Dan ligt er ook nog een zakje met wat keperband en 10 ieniemienie klosjes. Zo schattig, die kon ik niet laten liggen. Gekocht in Brugge in een leuk quiltwinkeltje.

Met dit projectje ben ik bijna klaar (het ligt nu te drogen), als het goed gelukt is, staat het binnenkort op mijn blog (met een verloting, denk ik zo. ๐Ÿ˜€ ). Hier alvast een sneak-preview.

En als laatste liggen er nog twee zelfgemaakte notitieboekjes. Mรจt de nieuwe stempel bestempeld, natuurlijk.

Ook de blaadjes binnenin zijn bestempeld. (Hmmm… een beetje een wazige foto… ).

Zo, dat was het weer. ๐Ÿ˜€ Ben zoals altijdย benieuwd naar jullie kralen- (of andere hobby)tafels.

5 reacties op “Wat ligt er op mijn kralentafel *deel 2*

  1. Valt de verbinding wel hele bericht weg. Maar goed je hebt weer leuke dingen gemaakt leuk stempel is dat ook.
    Hier geen kralen maar wel tasjes en rokjes, binnkort meer daarover. En we hebben vandaag de TT dus ook daar komen foto’s van natuurlijk.

    gr Alette

  2. Wow, wat mooi!! En wat schattig die klosjes!! Ik ben heel erg benieuwd wat het gaat worden, ik denk wel dat het heel mooi wordt.. wat niet ๐Ÿ˜‰ volgens mij heb je zo iets al eens gemaakt met een geisha???? Dat wil ik ook leren ๐Ÿ™‚ hihi!

  3. Ohw… die klosjes…. heb zelf al tig keren op het punt gestaan om ze te kopen, want je kan er zo leuk een peyote-patroontje omheen maken en daar weer hele leuke sleutelhangers, tashangers of zelfs kerstversierinkjes voor in de boom van maken … ( ik heb het over de kerst, terwijl ik net op de radio hoor dat het morgen 30 graden wordt… :mrgreen: )

    Ik zie er vast eerdaags wel een Nicollie-creatie van verschijnen!

Geef een reactie

