Tas en sleutelhanger

Vandaag zijn we teruggekomen van een korte vakantie door Normandië, via Brugge naar Zeeland. Helaas geen foto’s, want de accu van mijn fototoestel was leeg en juist… de oplader lag thuis. Domme ikke. 😉
Het was errug gezellig en ik heb veel leuke winkeltjes gezien, lekker genikst (of genicxt? 😉 ) en gefreubeld.
Foto’s van maaksels volgen nog. Als mijn fototoestel weer opgeladen is. *ahem*

Ik heb wel foto’s van de tas die ik vorige week heb gemaakt, met een ikea-stofje aan de buitenkant en een lekker vrolijk stofje binnenin én de sleutelhanger die ik voor Dutch Apple heb gemaakt voor de swap op het CraftySwapForum. De sleutelhangers die ik  van Annitas heb gehad, kun je op haar blog zien. Ennieweej, nu de foto’s: 😀

De tas (die al goedgekeurd is, want al mee op vakantie geweest):

De hengsels heb ik later nóg wat langer gemaakt… story of my life, (bijna) alles is te kort. haha… :

De bloempjes op de hengsels (en ja, die horen aan de buitenkant te zijn vastgemaakt. 😉 Wat trouwens een groot gefrut was, want oorspronkelijk was het patroon van de tas zonder rits (patroontje gevonden op de link-van-enkele-berichtjes-hieronder)):

De binnenkant (met gestempeld zakje):

En dan nu de foto’s van de sleutelhanger. Gelukkig vond ze hem leuk! Dat is toch altijd even afwachten, he… 😉

Detail van het bestempelde hangertje:

Zo, dat was het weer. 😀 Ik meld me weer wanneer ik weer wat nieuws te vertellen heb (en wanneer mijn fototoestel opgeladen is… *pomtiedom*) 😉

3 reacties op “Tas en sleutelhanger

  1. Wat een leuke tas en die stempel aan de binnenkant vind ik wel heel gaaf hoor.
    BEn nu begonnen op swap bot, ben bang dat ik straks ook op het crafty swap forum kom hahahah als je al die leuke dingen voorbij ziet komen 🙂

    gr Alette

Geef een reactie

