Jasjes voor blokjes

Ik heb wat jasjes voor mijn blokjes gemaakt. Het patroontje heb ik zelf verzonnen (niet zo moeilijk ๐Ÿ˜‰ ). De stofjes heb ik bestempeld met een nieuwe stempel, ik vind hem zo lief!
Kijk eens wat een schatje: ๐Ÿ˜€

En daarna heb ik er natuurlijk nog een paar gemaakt. Ze zijn lekker snel klaar, het knoopje vastmaken is het meeste werk. ๐Ÿ˜‰ (de knoopjesย  heb ik in de kleur van de voering gemaakt).
ร‰en van deze jasjes heb ik zelf in gebruik genomen, jullie kunnen vast wel raden welke… hihi ๐Ÿ™‚

De achterkant:

En nog een paar bestempelde matchbooks met mijn nieuwe CraftySwapForum-stempel! ๐Ÿ˜€
Het linker matchbookje heb ik vastgenaaid, maar dat vond mijn naaimachine niet zo’n succes ๐Ÿ˜‰ dus de rest is weer lekker makkelijk geniet. ๐Ÿ˜€

12 reacties op “Jasjes voor blokjes

  1. Kan niet anders zeggen dat ik jou stempels helemaal geweldig vind. De jasjes zijn ook helemaal leuk en lief ๐Ÿ™‚ Ik kom momenteel even nergens aan toe maar mijn hoofd loopt over van de ideetjes hahaha

    gr Alette

  2. Vandaag je stempels ontvangen en vind ze echt helemaal geweldig !!! wooohoooooo!!!!!!! Ben helemaal blij! En bedankt voor de knoopjes en notitie blokje enzo, schattig !!
    De stempel hierboven is ook super trouwens….leuk leuk !

  3. Wat lief!!! heel erg leuk gedaan!!! dus de paarse is voor jou, dan is de roze voor mij en de blauwe voor… ๐Ÿ˜‰ hihi!! De stempel is ook geweldig!!!

  4. ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh als het regent worden de blokjes niet nat en ze krijgen het niet koud!!!!!!!!!!!

    Hihi geintje wat weer een leuke crafty project!!!!!

    X
    Simonet

  5. Hai Nicole,
    Heb jij misschien iets op het swap forum gedaan? Ik kan er nl. niet meer op…. Kan miss. ook wel aan mijn compu liggen, maar volgens mij heb ik niks veranderd…
    gr joyce

  6. Worden jullie jaloers als ik zeg dat ik zo’n jasje heb gekregen bij de sleutelhanger swap?
    Hij is binnen hoor! Erg erg erg leuk en heel erg bedankt! Helemaal blij ermee ๐Ÿ™‚

    Lieve groetjes!

Geef een reactie

