Stuur Nicollie een kadootje-dag

… dat was het gisteren, denk ik. ๐Ÿ˜€

Want allereerst kreeg ik deze geweldige mooie en lieve bos bloemen van een lief vriendinnetje. Zomaar over de post, speciaal voor mij. Met mijn favoriete bloem erin (juist, jullie kennen me al: een hortensia). En een lief kaartje eraan. Mijn dag kon niet meer stuk!

Daarna kwam er nรณg een kadootje met de post (van dat zelfde lieve vriendinnetje)! Een zilveren ketting met een geweldig mooie hanger! Superlief he! Ik heb hem gelijk om gedaan en hij gaat voorlopig niet meer af (nou ja, ’s avonds dan en onder de douche, maar jullie begrijpen me wel he. ๐Ÿ˜‰ ).

Wat een boel liefs he! Echt veel te veel! *dikke knuffel, vriendinnetje!*

Bij de post zat ook alweer een swap, die van Dieuwertje.
Met een leuke boodschappentas, opvouwbaar voor in een klein tasje, zeep, kraaltjes eneen leuke matroesjkahanger.
Ben ik weer lekker verwend! ๐Ÿ˜€

Afgelopen zaterdag had ik een vriendinnetje op bezoek en daar heb ik รณรณk wat van gekregen, nl. een zelfgebrande kraal รฉn een hanger voor bij mijn armband.

Ze heeft me ook uitgelegd hoe ik zelf zo’n mooie hanger en armband kan maken, dus de kraaltjes zijn alweer besteld. Weer een verslaving erbij. En bedankt… ๐Ÿ˜‰ hihi… ๐Ÿ™‚

En dan was ik gisteren nog bij de Action, waar ik een kadootje voor mezelf heb gekocht. Want zeg nou zelf, zo’n leuk naaidoosje voor nog geen 3 euro kun je toch niet laten liggen he!

8 reacties op “Stuur Nicollie een kadootje-dag

  1. Wat een leuke en lieve cadeaus. Maar dat naaidoosje bij Action is helemaal geweldig. Zaten die spulletjes erin of heb je dat zelf gedaan. Kom eigenlijk nooit bij de Action omdat het niet in de buurt zit, maar nu een reden om weer eens te gaan kijken.

    Grz,
    Shaula

  2. wow, wat een boel leuks!!!! Wat jammer dat ik het niet wist, dan had ik ook wat gestuurd ๐Ÿ™‚

  3. Kan niet anders zeggen, wat leuk!!! zulke cadeautjes mogen bij mij ook op de deurmat vallen ยฑ’

    gr Alette

  4. ohhhhh dat naaidoosje, geweldig, boehaaaa ik mis de action !!!!! Deze had ik zeker weten anders ook gekocht, schattig schattig !
    En heerlijk heh, van die dagen dat er alleen maar lieve leuke dingen met de post komen ;-)) Geniet er maar lekker van !

  5. Zie ik hier zomaar een bekend naaidoosje langskomen…ik heb hem dus ook ๐Ÿ™‚ Te lief!!

    Leuke kadootjes hoor!

    Jorna

Geef een reactie

