Swaps!

Onlangs heb ik weer wat geswapt (o.a. op het CraftySwapForum) en kijk eens wat voor leuks ik ontvangen heb:

Het huisje heb ik met Lil’MissPolkadot geswapt, het uiltje met BDDesigns en de leuke buttons met 8r1id.
Natuurlijk ben ik weer vergeten om foto’s te maken van mijn swapspulletjes… 😉

En na het zien van deze leuke matchbooks van Nancy, heb ik er zelf ook een paar gemaakt (normaal maak ik ze met papier, maar nu dus met een stukje vilt om naalden/spelden in te steken):

Zien jullie dat ik i.p.v. een nietje, de onderkant heb vastgenaaid? 😀
Ik heb ze ook alweer weggegeven en ze zijn goedgekeurd hoor. 😉

8 reacties op “Swaps!

  1. Oh, wat leuk allemaal!!! Echt alles is leuk!!! En wat een goed idee, de matchbooks zo! Liefe 😉 stempels!! * knuf *

  2. Ooohhh yes, het nietje is weg…haha
    Errruuug leuk zijn ze weer !

    Groetjes Nathalie

  3. Dank je voor je berichtje op mijn blog. Het gaat gelukkig weer ietsje beter, het zonnetje schijnt weer een beetje, Maar ze is erg ziek.

    Leuk swaps heb je gedaan trouwens 🙂

    gr Alette

  4. Hoi! ‘k Heb vandaag je visitekaartjes ontvangen, leuk zeg! Zeer schattig klein notitieboekje ook. Wat heb je mooie buttons gekregen! Ik hou van buttons! ^_^

  5. wat een gave swap spulletjes heb je gekregen!!!!! Was eigenlijk ook wel erg benieuwd naar jou ‘swappies’ dommie volgende keer eerst fotootjes maken hoor!!!!!!!!

Geef een reactie

