Ieks! Beestjes in de keuken… :)

Wat krijg je als je vriendlief los laat in de keuken net nadat je boodschappen hebt gehaald bij de Appie?

Nou, dit:

Ik moest zo lachen toen ik de keuken in kwam… ๐Ÿ˜€

Dat wilde ik even met jullie delen. ๐Ÿ˜‰ Verder geen informatieve waarde, dit bericht… hihi…

10 reacties op “Ieks! Beestjes in de keuken… :)

  1. Het ziet er wel heel gezellig uit. Zou fantastisch zijn als zij zouden koken en de boel ook weer opruimen!

  2. hahahah geweldig. Zoonlief is hier bezig. De kleine teckel loopt al met een beesie aan de halsband. En ineens heb ik 2 beesies in mijn auto. Geweldig

    gr Alette

  3. ๐Ÿ˜€ moest om 3 dingen lachen; ik kon me jou goed voorstellen dat je moest lachen toen je de keuken in kwam ๐Ÿ˜€
    dat je vriend dit deed en dat je even extra vermeldde dat het verder geen informatief bericht was (vond je)

    ๐Ÿ˜€

  4. Haha! Ik dacht aan ‘echte beesies’ toen ik het in mijn mailbox in het onderwerp zag staan! ๐Ÿ˜‰

  5. Wel lache dat je keuken so cute versierd was……………………….en zulke berichtjes vind ik juist altijd erg leuk om te lezen…………..hahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh so cute he………….Ingmar wacht met smart op de witte en blauwe want we krijgen hier alsmaar rood en oranje……………….

    Hij wilde vanmiddag al een mee naar zijn kleuterklasje, naam erop want ja de halve klas loopt met dat spul rond……….

Geef een reactie

