Echte Matroesjka’s

Vriendlief was afgelopen weekend in Frankrijk en heeft daar een kadootje voor me gekocht (zónder dat ik erom heb gezeurd/gesmeekt/een hint heb laten vallen… 😉 goed he?! hihi…)!

Échte Matroesjka’s uit Rusland… ze zijn geweldig mooi! Met de hand beschilderd en in het echie nog veel mooier dan op de foto. Het blauw mét glitters lijkt net op een sterrenhemel… zo mooi!

Dankjewel vriendlief!! xxx

11 reacties op “Echte Matroesjka’s

  1. Wauw, ze zijn prachtig!!!! Wat een lief cadeautje zeg! 🙂 Zo heb ik hier zo’n zelfde soort setje staan maar dan met hele andere kleuren die ik mag lenen van een vriendin, ook helemaal blij mee!

  2. Wow!!!! Wat mooi!!! Echt prachtig!!! Zouden ze die in de Belgische Ardennen ook hebben 😉 Fijn weekend!!

  3. Wow, wat een mooie kleuren en wat een lief cadeau. Daar kan ik zo blij van worden zulke kleine dingetjes. Ze zijn prachtig 🙂

    groetjes en een fijn weekend
    Alette

  4. Zo, die zijn idd echt mooi.. Ooit hoop ik dat die van mij er ook eens aan denkt… maar t zal wel niet, die vindt ze vreselijk 😦

  5. Ohhh, hoe gaaf!

    Ik heb vorig jaar in Zeeland ook een prachtige matroeska gekregen in het roze!

    Geniet van deze prachtige matroeska’s!

    Ohhh trouwens, ik zag vanmiddag in Apeldoorn een winkel met heeeeel veel Kimmiedolls! Volgens mij 4 maten en heeeel veel patroontjes en kleurtjes!

Geef een reactie

