Enooorm veel tassenpatroontjes

Voor je dit berichtje verder leest… Ik ben niet aansprakelijk voor de verloren tijd of de nieuwe verslaving die om de hoek komt kijken… je bent gewaarschuwd! šŸ˜‰

Ik heb laatst een blog gevonden met heeeel veel tassenpatroontjes:
(Neem eerst een kopje thee en een rol koekjes koekje en klik dan pas op de link…)

http://diybaglover.blogspot.com/

Ik ben gelijk begonnen aan een van de patroontjes, maar de tas is nog niet af. Foto’s volgen nog. šŸ˜‰

Enjoy!

11 reacties op “Enooorm veel tassenpatroontjes

  1. OMG het gaat maar door en door! En zoveel leuke! Bedankt voor de link, of moet ik zeggen, nou je wordt bedankt šŸ˜‰ Daar gaat de rest van de avond…

  2. Wat een geweldige link. Ben heel benieuwd met welke tas je bezig bent. Staan leuke tassen tussen šŸ™‚
    Heb nog wat stofjes liggen, als het album van Turkije af is ga ik eens even kijken of er een leuk patroon tussen zit šŸ™‚

    gr Alette

  3. Oooooooooh

    Dit soort blogs zouden eigenlijk verboden moeten worden šŸ˜‰

    Dank je wel voor het delen van het blog

  4. Oh daar heb ik er ook een paar gevonden en van gemaakt. Staan hele leuke en simpele tussen!

  5. Oooooh, wat een geweldige site.
    Ik weet het nu zeker, ik moet echt weer een naaimachine hebben. šŸ™‚

  6. Jippie!! Ik was net op zoek naar een nieuwe!! Om te maken dan!!! even kijken welke het wordt.. leuk!! šŸ™‚

  7. wat leuke patronen zitten er tussen..Jammer dat ik slecht in engels ben en niet met een naaimachine overweg kan…

Geef een reactie

