Bestempelde portemonneetjes

Pfoei, eigenlijk is het geen weer om binnen te zitten en portemonneetjes te maken, maar dit weekend had ik er eindelijk tijd voor… Gelukkig heb ik ook tijd gehad om lekker in de tuin een boek te lezen. 😀

Drie van de vijf portemonneetjes heb ik zelf bestempeld en ik vind ze eigenlijk best leuk geworden! 😀

De binnenkantjes mét label:

Zo, nu ga ik maar eens lekker buiten zitten… alhoewel het weer geloof ik alweer omslaat. 😉

13 reacties op “Bestempelde portemonneetjes

  1. Ze zijn weer helemaal snoeperig, Nicole !! En, als je er echt te veel hebt, daar is tegenwoordig een forum voor. 😉
    Wat het weer betreft, heb je gelijk: hier regent het al. 🙂

  2. Wat zijn ze leuk ! Leuk dat je zelf de stof bestempeld , krijg je pas echt originele dingen van !

  3. Ze zijn heel erg leuk!!! Vooral ook die gestempelde!!! Ben je nu weer door je ritsen heen hihi! 😉

  4. Wat een schatjes 🙂
    Zal als ik binnenkort weer eens wat tjid heb ook eens met ritsen spelen 😉

  5. Walgelijk leuk gewoon ik zou bijna vragen om de prijs…. maar als ik dat doe koop ik er vast weer een…. heb je ze ook in rood met witte stippen *bloos*

  6. wat zijn ze superleuk! :O ik wou dat ik zoiets ook kon maken maar ben echt niet goed met de naaimachine :$ Hoe maak je trouwens die gekleurde stempels? kleur je dat in met bepaalde stift ofzo of doe je echt verschillende kleuren inkt op de stempel?

    xxx, marith

  7. wat zijn ze superleuk! :O ik wou dat ik zoiets ook kon maken maar ben echt niet goed met de naaimachine :$ Hoe maak je trouwens die gekleurde stempels? kleur je dat in met bepaalde stift ofzo of doe je echt verschillende kleuren inkt op de stempel? of zit dat al in de stof?

    xxx, marith

  8. Wat een supergave site! heb ‘m in mijn favorieten gezet..!
    Ik moest het even kwijt.. ga zo door!

  9. Ze zijn weer super schatig en ook ik vraag niet naar de prijs want dan ben ik geneigd om er meer dan 1 te kopen:P Maar dat zal jij niet erg vinden. Heb je ze ook met matruscka poppetjes?

Geef een reactie

