*Verloting* Portemonicxje

Omdat ik al bijna 30.000 bezoekers op mijn blog heb gehad, of omdat ik het zo leuk vind om deze portemonneetjes te maken, of misschien wel omdat ik zo blij ben met zoveel leuke reacties op mijn blogberichtjes, heb ik weer een verloting bedacht! πŸ˜€

Wat kun je winnen?
Dit ubercute (al zeg ik het zelf, hihi) portemonneetje, met een pin met bloemetje (en een rose voering) en misschien stop ik nog wel wat leuks Γ­n het portemonneetje. πŸ˜‰

Hoe doe je mee?
Laat een reactie achter op dit bericht. Ik zou het leuk vinden om te weten of je mijn blog volgt (via email, reader of gewoon bezoekjes aan mijn blog).

(P.S. Ik volg zelf ook een heleboel leuke blogs, maar helaas kan ik niet overal een berichtje achterlaten, omdat mijn computer soms foutmeldingen geeft, waardoor het plaatsen niet lukt. Vooral bij blogspot-blogs. Als iemand weet hoe dat komt, hoor ik het graag. πŸ˜‰Β MetΒ mijn laptopje lukte het wel, maar die is naar de eeuwige laptopvelden vertrokken. πŸ˜‰ )

Op zaterdag 5 juni a.s. maak ik de winnaar bekend! πŸ˜€

Enjoy!

[edit] En de winnares is… Tamara! Gefeliciteerd! πŸ˜€

17 reacties op “*Verloting* Portemonicxje

  1. Hij is idd super cute! je hebt de slag idd te pakken, duidelijk! Leuk dat jij het zo leuk vind om te maken en wij genieten zo en zo van de foto’s van je creaties!!!

    Ga zo door!

    Groetjes monique

  2. Leuke portemonne en actie. Hoe ik hier terecht ben gekomen is wel een lastig verhaal misschien. Op het sieradenforum ben ik vooral een lezer en onder een andere nickname. Ik ben eens gaan kijken en volg je nu via de site bloglovin. Ik vind het erg jammer dat je shop volgens mij weg is, al is dat misschien wel beter voor mijn portemonnee!

  3. Wat is dat toch leuk die give aways. zoals je weet volg ik je blog al weer een tijdje en vind het super leuk wat je allemaal maakt en laat zien. Mede hierdoor ben ik zelf weer begonnen met dingen te maken en vind het heerlijk, ik mistte dit heel erg.
    Succes met de give away degene die dit wint zal super blij zijn πŸ™‚

    Fijne zondag
    Alette

  4. Ik vind het een geweldig leuk, mooi portemonneetje!
    Ik volg je blog via Google-reader.
    Een leuke, inspirerende blog!

    Groetjes Tamara.

  5. Wat een lief portemonneetje zeg! Ik doe graag mee met je giveaway hoor!
    Ik zit zelf op blogspot dus ik krijg in mijn mailbox een berichtje dat je een nieuwe post hebt geplaatst. Ik zal ook een linkje zetten onder de link op mijn blog πŸ˜‰

    Fijne zondag ondanks de regen…. 😦
    Groetjes!

  6. Oh, deze is ook weer zo leuk!!!! En ja, ik ben dus degene waar ze geen berichtjes meer kan achterlaten ;-( Dus als iemand raad weet?! Mag diegene mijn stem ook hebben (hoe graag ik ook weer zo iets moois van jou zou willen uiteraard, ‘ruil’ ik het graag voor jouw berichtjes πŸ˜‰ Fijne zondag!!

  7. Jaaa, ik doe graag mee met je verloting. πŸ™‚
    Ik kende je al van de meetingen en je shop, en je log staat al een poosje in m’n feedreader en als linkje op m’n weblog. πŸ™‚

    Ik heb nu met m’n nieuwe laptop geen problemen meer, maar op m’n pc kon ik met mozilla bv. niet de nieuwe berichten van het sieradenforum lezen, dat lukte alleen in Internet Explorer. Misschien ligt het bij jou ook aan je browser?

  8. Hey, superleuk tasje! dat knopje met het varkentje is echt super!
    ik volg je blog via google reader (via blogspot).
    grtjs

  9. Hej ik doe ook graag mee ..Super leuke portemonicx!! Ik heb me aangemeld bij je zodat ik een mailtje krijg als je een nieuwe blog heb geplaatst πŸ˜€ Zodat ik geen enkele keer iets kan missen. Ga zo door!

  10. Je mag best zeggen dat het portemonneetje ΓΉbercute is, Nicole, want ik vind dat ook.
    Sinds ik op je Volg-me-button heb geklikt, staat eronder: “Je bent geabonneerd op dit blog.” Dus zodoende. πŸ˜‰

  11. Goh, weeral zo leuk! Echt super-schattig (of koddig, op zijn Vlaams πŸ˜‰ )

    Ik volg je blog sinds ik op het knopje in je sidebar heb geklikt. Zo krijg ik telkens een mailtje wanneer je een nieuwe post maakt en mis ik geen enkele πŸ˜€

  12. Ik ben je blog gaan volgen sinds ik je ken van swap-bot. Ik ben zelf een zogenaamde “lurker” want ik kan me ook vaak niet als volger aanmelden bij blogs. Maar ik ben dus wel een trouwe lezer!

  13. Wat een leuk portemonicxje πŸ˜‰
    Ik doe graag mee met je verloting.

    Jouw blog heb ik bij mijn RSS-feeds staan, dus wanneer je een nieuw berichtje hebt zie ik het (meestal) gelijk!

  14. Oeps… ben ik nog net op tijd??

    En ja… sinds zojuist volg ik je blog! πŸ™‚ πŸ™‚

    Groetjes, Saskia

Geef een reactie

