*CraftySwapForum*

Tussen het maken van portemonneetjes door (zie ook de verloting hieronder! 😀 ), heb ik een forum gemaakt!

Een *CraftySwapForum*, de naam zegt het al: een forum waar crafty mensen hun zelfgemaakte spulletjes kunnen swappen.

Ik zou het leuk vinden als je een kijkje wilt komen nemen en misschien wel aan een swap wilt meedoen óf er zelf een wilt organiseren.

Ik vind het in ieder geval een perfecte plaats om mijn zelfgemaakte spulletjes te swappen! 😀
Dus, heb je altijd al een echte *Nicollie* (hihi 😉 ) willen hebben en heb je niet zo’n geluk met mijn verlotingen, meld je dan gauw aan op het forum!

Gezellig! 😀

12 reacties op “*CraftySwapForum*

  1. @ Mirjam: Niet zo zeer anders en zeker geen i.p.v., maar misschien een aanvulling op Dutch Swappers/Swap-bot. Het forum en de activiteiten rondom het swappen zijn wat uitgebreider.
    Ik denk dat het best naast elkaar kan bestaan, zonder elkaar in de weg te lopen. 😉

  2. Ha, gelukkig! 😀
    Je kunt nooit te veel swappen (en kletsen over swappen), toch? 😉
    Ik blijf ook gewoon bij DS komen hoor! Veel te leuk! 😀

  3. Wat heb je toch altijd leuke ideetjes Nicole! Ik zou wensen dat ik jouw creatieve handen had maar ieder heeft nou eenmaal zijn eigen talent hihi.

    Knuffels!

  4. Ik heb nog nooit geswapt, maar ben er wel nieuwsgierig naar. Ik vind gewoon eigenlijk dat de verzendkosten in België véééééééééééééééééééééééééél te duur zijn.
    Ik zit momenteel bij Ravelry in een groep gebaseerd op het Harry Potter universum (op mijn blog vind je wel meer info) en mijn groep organiseert ook een swap, maar ik heb mij niet willen inschrijven omdat (1) het minimum bedrag $30 is, wat ik wel veel vind voor een eerste swap en (2) verzendkosten naar USA kosten ongeveer evenveel als wat het pakje waard zou zijn. Dat vind ik echt overdreven!

    Mààààààr, ik kom eens kijken op je forum en misschien laat ik mij toch overhalen 😉

  5. Alweer iets leuks !! Knap hoor, Nicole, en het aantal leden groeit al lekker. Heel veel succes met je nieuwe forum. 🙂

  6. Wat gaaf dat je dit hebt gedaan. Ik heb in het verleden met zoveel swaps meegedaan het is heel erg leuk om te doen. Enige wat ik nu nog doe is postcrossing verder is het swappen even gebeurd. Maar er is vast heel veel animo voor. Ga gelijk even kijken 🙂
    Bedankt voor je berichtje voor wat betreft mijn dochter.

    gr Alette

  7. Hé wat fijn… ik kom toevallig langs op je blog… beetje blog-hoppen…
    Superleuke en unieke creaties! Ik kijk al uit naar meer! 🙂

    Groetjes, Saskia 🙂

Geef een reactie

