Stokje *Wat ligt er bij jou in je kralenkamer?*

Van Creazen kreeg ik een stokje *Wat ligt er bij jou op je kralenkamer*. Bedankt, CJ! πŸ˜€
Ik heb niet zoals CJ en Miranda meerdere projectjes in mijn kralenkamer liggen waar ik mee bezig ben, maar toch heb ik wat (hopelijk interessante) foto’s gemaakt. πŸ˜‰

De zoetwaterparels die ik vandaag heb ontvangen:

De kraaltjes van Nancy die ik in een doosje heb gedaan. Het doosje nog niet opgeruimd, want dan zie ik die mooie kraaltjes niet meer. haha… πŸ˜‰

En vanmiddag ben ik op stofjesjacht geweest (eindelijk weer een keer πŸ˜‰ ):

En wat garen en ritsen (het lijkt heel veel en dus duur, maar het garen kost maar € 1,00 en de ritsen waren in de aanbieding.Β πŸ˜‰ ):

En dan nog een foto van een deel van mijn kast, met (voor mij een aantalΒ dierbare, gekregen Hello Kitty) spulletjes:

Het stokje geef ik bij deze graag door aan (ooh, ik kan niet kiezen… dan maar stiekem twee πŸ˜‰ ) Nancy en Capricus.
Vang ze! πŸ˜€

5 reacties op “Stokje *Wat ligt er bij jou in je kralenkamer?*

  1. Oh, wat leuk!!! Dank je wel!!! knuf!!! En nou ja, ik had het net tegen je over ‘onafgewerkte projectes’!!! Toen had ik dit nog niet gelezen! Oh jee, wat erg, nu moet ik foto’s gaan maken hihi! Leuk, leuk!!! En je hebt veel te veel gekocht πŸ˜‰ Schattig, die aardbeitjes!! Wat mooi, ‘mijn’ kralen zo in dat bakje! En de zoetwaterparels, prachtig!! En je Hello Kitty.. mijn stempeltje staat er ook bij.. lief!!! dank je wel… x

  2. Ik was erg benieuwd hoe je ’t zou oplossen, Nicole, want – anders dan bij Miranda en mij 😳 – is alles bij jou altijd zo netjes opgeruimd, en zijn alle tafels ‘gewoon’ leeg !! πŸ™‚ πŸ™‚
    Nou, je hebt ’t super aangepakt: wat een smulfoto’s, vooral die p-p-p-p-p-parels. Ik zou er haast van gaan stotteren.
    Ga je binnenkort een winkeltje beginnen om alles waarvan je te veel hebt – gewoon alles dus – te verkopen ?? Oooooo, wat ben ik slecht. 😳

  3. Super mooie parels! Ben jaloers :$ hihi… Die stofjes zijn ook weer super

  4. Ha, ik sluit me helemaal aan bij creacj πŸ˜‰
    ojee en ik ben nog een van de gelukkigen waaraan je het stokje doorgeeft! dan zal ik aan de slag moeten om dat kralenslagveld hier eerst toonbaar te maken voor een foto! Haha!

    Mooie foto’s weer Nicole, en dank voor de eer van het “kralenstokje” πŸ˜‰

Geef een reactie

