Portemonneetjes en een pasjeswallet

In navolging op de tea wallets heb ik een pasjes wallet gemaakt. Niet voor theezakjes dus, maar voor pasjes. 😀

En met het bekende Ikeastofje heb ik een portemonneetje gemaakt. En daarna nóg maar een, want het is zo leuk om te doen! 😀

Met een leuke rose binnenkant.

En zal ik er dat bloemetje nou op doen, of toch maar niet?

Hmmm… dan maar aan het ritsje vastmaken.

Ik denk dat er binnenkort nog meer volgen, want het is zooo leuk om te maken! 😀

14 reacties op “Portemonneetjes en een pasjeswallet

  1. Leuk! Ik vind met bloemetje ook wel heel schattig staan! Wat tof om te lezen dat jij ook al zo druk bent achter de naaimachine, ik heb het ook helemaal te pakken!

  2. Ze zijn echt super cool, zowel t portomoneetje als pasjes houder! geweldig

  3. Leuk gedaan! Weet je waar ik aan moest denken? Ik keek net in de foldertjes en zag daar bij kruidvat/trekpleister een paspoorthouder. Nu hebben veel mensen natuurlijk een id-kaart en die pasthier mooi in, maar je zou dus ook een paspoort houder kunnen maken in deze stijl 🙂

  4. oh deze zijn leuk!!!! lekker vrolijk en gewoon leuk 🙂 🙂 leuke stofjes ook he? Ben vorige week ook bij Ikea geweest, moet me zo inhouden hahahah

    gr Alette

  5. En elke keer weer ben ik weer jaloers op wat jij maakt!
    Als ik een naaimachine aanraak gaat ie al spontaan stuk

  6. Leuk! Die ga ik in de gaten houden, als je het ook verkoopt via de website, want ik wil al een tijdje eens een pasjeshouder kopen! Al die spaarkaarten van winkels bewaar ik niet in mijn portemonnee, maar het is wel handig die in een houdertje te doen wat je weer in je tas bij je kan houden. Nu al zo vaak spaarpunten misgelopen namelijk… 😉

Geef een reactie

