Swarovski

Swarovski is een van mijn meest favoriete materialen om mee te werken…
Zie ook deze nieuwe kettingen, ze zijn allemaal gemaakt met Swarovski, zoetwaterparels en zilver:
(Excuses voor de slechte foto’s πŸ˜‰ ).

En omdat je nooit genoeg Swarovskikraaltjes kunt hebben, heb ik mijn eerste Factory Pack met maar liefst 1440 bicones besteld… πŸ˜€

Jummie…

En als ik dan toch aan het bestellen ben, dan gelijk ook maar een paar andere kleurtjes:

Zo, nu heb ik geen excuus meer om geen nieuwe sieraden te maken. πŸ˜‰ haha…

Maar nu ga ik toch lekker in de tuin zitten met een boekje. πŸ˜€ πŸ˜‰

7 reacties op “Swarovski

  1. Prachtige ketting, staat mooi op een zongebruinde huis πŸ™‚
    En zo te zien komen er heel wat bling bling sieraden aan, dat wordt vast en zeker prachtig

    gr Alette en geniet van de zon.
    Ben druk bezig een album te maken voor de vakantiefoto’s van man en zoonlief. Heb net mijn eerste echte boek gebonden πŸ™‚

  2. Je hebt toch al die swarovski’s wel meegenomen naar de tuin, om er van tijd tot tijd nog even van te genieten ?! Dat zou ik tenminste doen … als ik er ooit zoooooo veel zou kopen. πŸ™‚
    Geniet ervan, Nicole, van je kettingen, je kraaltjes Γ©n van het heerlijke pinksterweekend.

  3. Mooie kleurtjes en die factory pack WAUW.
    Lekker in de zon leggen dan schitteren ze nog meer πŸ˜€

  4. gaaf al die swarovski’s !! πŸ™‚
    Mooie kettingen ook, vind die ‘toothpicks’ ook errug leuk πŸ˜€

  5. Sohw… jij bent ook lekker aan de gang geweest! πŸ˜€ Ik ook hoor…. vandaag heerlijk in de tuin gezeten met mijn kraaltjes…. Wat voelde ik me weer een gelukkig mens!

  6. Wow! Dat zijn er echt veel!!! πŸ˜‰ De kettingen zijn ook prachtig!! Wat zullen die kraaltjes inderdaad mooi schitteren in de zon!!

Geef een reactie

