Verrassingen in de tuin

Wat een leuke verrassingen vind ik in onze achtertuin…

Een mooie bloeiende klimplant (of is het een hangplant? 😉 ):

En een superschattige mamaduif, die in een oud nestje in de blauwe regen zit. Zo lief!

Een tuinbankje aan de buitenkant van mijn kralenkamer:
(Okee, dit is niet echt een verrassing, want ik heb hem zelf daar neergezet. 😉 Inmiddels is hij voorzien van kussentjes. Paarse kussentjes natuurlijk).

En wat is deze boom moooooi… :

Zo, dat was het weer. 😀 Als ik nog meer verrassingen tegenkom, laat ik het jullie weten. 😉 hihi…

6 reacties op “Verrassingen in de tuin

  1. Die eerste is een Clematis. Wij hebben hem ook, mooi is hij he? Die blauwe regen is ook mooi. Misschien moet ik die bij ons ook eens proberen te planten. Alleen ik heb echt geen groene vingers!

  2. Oh wat ziet dat er prachtig uit zeg! Heerlijk he dat alles weer gaat bloeien.

    Ben je wel voorzichtig met de blauwe regen? Als die gaat snoeien moet je er zo omdenken dat er geen sap van de stengels vrij komt. Als daarvan een druk op textiel komt je je wast daarna dat betreffende stuk textiel uit dan krijg je bruine vlekjes in je stofjes dan dat gaat er nooit weer uit. T is een soort verf dan lijkt het wel. Wij zijn door schade en schande wijs geworden en onze blauwe regen zit dus nu ook niet meer boven het terras.

  3. Oh wat prachtig en wat mooi die duif. Ze hebben altijd van die gammele nesten 🙂
    De clematis bloeit hier ook, zal er ook even een foto van maken. Kamperfoelie begint ook, de blauwe regen is een tien jaren plan 🙂

    gr Alette

  4. Tuinbankje in de zon, of in de schaduw ??
    Lijkt me trouwens allebei wel lekker met dit weer … wÊl je kleding aanpassen natuurlijk. 😉 😉

  5. Wat een leuke bloeiers heb je in de tuin. Kan me voorstellen dat je, zittende op het tuinbankje, echt kunt genieten van al dat moois.
    En als je niet op het bankje kunt zitten, kun je er ook zo lekker vanuit je kralenkamertje naar kijken.

Geef een reactie

