Swap met Nancy

Laatst had ik van Nancy een hele mooie bubbeltjeskraal gehad, zie deze armband.
Daar wilde ik er wel graag meer van… je kunt tenslotte nooit genoeg kralen hebben. πŸ˜‰ En zeker niet zulke mooie.

Gelukkig wilde Nancy wel swappen tegen een paar stempels!

Gisteren kreeg ik het pakketje van Nancy, ooh… wat was het leuk ingepakt allemaal! (En nee, ik had geen geduld om daar eerst foto’s van te maken πŸ˜€ ) Ik wist gewoon niet wat ik het eerste uit moest pakken… hihi…

Een leuke kaart, een luciferdoosje met mooie kraaltjes en kwastjes, de bubbelkraaltjes natuurlijk en nΓ³g meer kraaltjes, πŸ˜€ een speldenboekje, een leuke knoop en labeltjes. Wat veel he! πŸ˜€

Een close-up van de bubbelkraaltjes:

Β En dit is wat ik heb gestuurd. Nancy heeft de foto’s gemaakt, want dat was ik natuurlijk weer vergeten. πŸ˜‰

Stofjes, gehaakte bloemetjes met een button, zeepjes voor zeepkettingen, organzazakjes en stempeltjes.
Gelukkig was Nancy er ook erg blij mee! πŸ˜€

Bedankt voor het swappen, Nancy!

7 reacties op “Swap met Nancy

  1. wat een gave swap, jullie hebben allebei gave dingetjes gekregen πŸ™‚
    Vind je stempeltjes heel erg mooi Nicole. Ga binnenkort even op je site kijken of er iets moois tussen zit πŸ™‚

    gr ALette

  2. beide hebben jullie er iets supergaafs van gemaakt! Zo is swappen natuurlijk helemaal geweldig πŸ˜€

Geef een reactie

