Bloemige buttons

Het voordeel van het niet verkopen van pins op de creatiefmarkt, is dat ik er een voor mezelf kon uitkiezen. 😉
Om hem op te leuken heb ik een bloempje gehaakt en deze achter de pin gestoken. Ziet er een stuk fleuriger uit zo!
Dit idee is niet helemaal van mezelf, want een tijdje geleden ontving ik een met een swap een Hello Kitty button van 8r1id met een gehaakt bloempje erachter.

10 reacties op “Bloemige buttons

  1. Super Lief! Is weer zoiets dat je ‘moet’ hebben 😀
    Hoe blijf je toch op al die leuke ideeën komen :o, ik vind het echt enorm leuk 😉
    (wou dat ik ook zoveel inspi had *hihi* :D)

    groetjes Naomi

  2. ja leuk hè die Blomkes, maarre wat heb je het gaaf gecombineerd met je te cute knoopjes/buttons!!!!

    Erg gaaf

    X
    Simonet

Geef een reactie

