Vriendinnetjesarmbanden

Afgelopen week kreeg ik een erg leuke verrassing in de bus… Een lief stofje en mooie, handgemaakte kralen van Nancy. Dankjewel Nancy! *knuf*

Ik vond de kralen zo mooi dat ik er gelijk een armband van heb gemaakt (samen met nog een aantal kralen die ik met de swap met Nancy al van haar heb gehad). Ik heb een paar zilvertjes en wat Swarovski toegevoegd:

Ik ben helemaal flieft op de middelste kraal, die met de bubbeltjes. πŸ˜€

Op deze foto zie je de kleuren beter…

En afgelopen vrijdag kwam een ander vriendinnetje langs op de creatiefmarkt (zie berichtje hieronder). Gezellig! πŸ˜€
Bij haar had ik laatst een armband besteld, met Swarovski’s (ofcourse πŸ˜‰ ), want als ik zo’n armband zelf zou maken, zou ik hem voordat hij af was, al door het raam gooien. En da’s ook zo zonde he… πŸ˜‰ (Ik heb geen geduld voor zo’n gepriegel…)

Kijk eens hoe mooi hij is geworden! En natuurlijk in mijn favoriete kleurtjes.

En het allerleukste is, dat ze erg leuk combineren. Dus ik kan ze allebei tegelijk aan. πŸ˜€

8 reacties op “Vriendinnetjesarmbanden

  1. Meestal heb ik niet zo veel met paarse sieraden, maar ik vind deze toch echt heel erg mooi er uit zien πŸ™‚

  2. Wat een prachtige armbnd heb je gemaakt!!!
    Echt schitterende kralen en dan de combinatie met dat zilver, echt geweldig!!!

    Groetjes Tamara.

  3. Pingback: Swap met Nancy « Nicollie’s ~Nicx for short~ Blog

  4. Pingback: Crystal Bangle Armband « Nicollie’s ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

