Creatiefmarkt

Gisteren en eergisteren stond ik op de creatiefmarkt in het winkelcentrum. Erg leuk om een keer te doen, maar ik weet niet of het wel iets voor me is, hoor. πŸ˜‰ De dagen duren laaaang (vrijdag tot 21.00 uur) en we stonden vlakbij de ingang, dus erg koud! (Gelukkig gisteren iets minder, omdat we toen een kacheltje mee hadden genomen, hihi). πŸ˜€

Het was niet zo superdruk, maar gelukkig heb ik toch wat verkocht… ik ben tevreden! πŸ˜‰
Het frappante is dat ik alleen maar sieraden heb verkocht en niet één tea wallet, haarelastiekjes/magneetjes/pins, stempels en blokjes. Nou ja, ik heb twee stempeltjes weggegeven, maar dat telt niet he. πŸ˜‰

De prijzen die ik aangehouden heb, waren (n.a.v. jullie input, nog bedankt daarvoor! πŸ˜€ ) 17,50 voor kettingen (niet allemaal, maar zoals in het topic laatst waar ik naar prijzen vroeg) en 27,50 voor zilveren kettingen. Tea wallets 7,50 en haarelastiekjes/magneetjes/pins 2,95 euro.

Mijn lieve mams heeft twee dagen met mij achter het kraampje gezeten. πŸ˜€ Ze heeft zeepkettingen en (kinder)sieraadjes verkocht. Dankjewel mams! πŸ˜€

En vriendlief kwam langs om hapjes te brengen (eten op vrijdag en een tompouce op zaterdag, jummie! )

Al met al vond ik het leuk om te doen, maar marktjes is toch niet echt “mijn ding”. πŸ˜‰

6 reacties op “Creatiefmarkt

  1. Zo’n kraampje vol spulletjes ziet er wel erg leuk uit hoor πŸ™‚ misschien hebben veel mensen bij een tea wallet niet echt een goed beeld. Ik had er nog nooit van gehoord,maar vind ze er super uit zien

  2. Je kraam en de spulletjes die je gemaakt hebt zien er zeer verzorgd uit, mijn complimenten!
    Leuk dat je wel wat verkocht heb van je sieraden, maar jammer dat de overige creatieve dingen niet van eigenaar zijn verwisseld. Ik denk dat als ik langs jouw kraam was gekomen, de verleiding van al dat moois niet had kunnen weerstaan, hihi.

    Toch goed om een keer geprobeerd te hebben of zo’n markt iets voor je is. En lief van je mams en vriendlief om je te helpen.

  3. Ziet er allemaal piekfijn uit, Nicole. Ik hoop dat je inmiddels weer warm geworden bent, maar dat zal vast wel. πŸ˜‰

  4. Ik heb zo vaak op markten en braderieΓ«n gestaan, met van alles. Van sieraden ( zijde was toen erg in) beren, noem maar op. Maar echt dikke business was het nooit. Wel leuk dat wel. Je hebt gelukkig wel wat verkocht, jammer dat de teawallets niet verkocht zijn, die zijn juist zo leuk. En jammer dat jullie op een koud plaatsje stonden.

    gr ALette

  5. Aan de aankleding heeft het ook zeker niet gelegen πŸ˜‰ Wat ziet het er leuk uit!!! De tea wallets zijn super leuke kadootjes! Die raak je zeker nog wel kwijt! En voor de stempels heb ik nog wel een hele goede bestemming!! Hihi! En fijn dat je niet alleen hoefde te staan! Wel zo gezellig zo! πŸ˜‰

  6. Leuk kraampje. Goed van je dat je zo ondernemend blijft. Het is een inspirenende gedachte.

Geef een reactie

