Happy 101 Award

Van Lique kreeg ik de Happy 101 Award! πŸ˜€ Bedankt Lique!

Vandaag ben ik blij om het volgende:
– Een lekker zonnetje
– Een lief en knuffelig hondje
– Lekker vakantie en dus doen waar je zin in hebt (vandaag: tea wallets maken)
– De creatiefmarkt die binnenkort is
– Lieve vriendinnetjes die me de afgelopen tijd verwend hebben met lieve kadootjes per post
– Mijn auto die weer gemaakt is

Ik wil de Happy 101 Award graag doorgeven aan NancyΒ en Capricus!

~Tea wallets are popular these days:~

(De onderste vijf heb ik vandaag gemaakt… )

Fijne dag! πŸ˜€

7 reacties op “Happy 101 Award

  1. Ik had dus nog nooit gehoord van een teawallet, maar ik vind ze helemaal leuk. Vooral de kleurtjes.

    gr Alette

  2. Dank je wel voor mijn eerste award πŸ˜€ zo leuk! Ik heb hem ook weer doorgegeven πŸ˜‰ πŸ˜€
    oo die teawallets zijn zo schattig!

Geef een reactie

