Display gemaakt van stof, lint en knoopjes

Voor de creatiefmarkt van binnenkort heb ik gisteren een display gemaakt om kleine spulletjes op te etaleren.
Ik heb een stuk karton overtrokken met stof (en vulling ertussen) en daar twee knoopjes en lintjesΒ op gemaakt. Een ander stuk karton heb ik beplakt met papier en deze twee delen met de achterkanten op elkaar geplakt (leve het dubbelzijdig plakband! πŸ˜€ ). Daarna twee pootjes gemaakt en deze ook vastgeplakt. Dat ziet er een beetje provisorisch uit, maar het werkt wel. πŸ˜‰

Met spulletjes:

De achterkant:

En dit zijn de knoopjes die ik gemaakt heb, ik heb er haarelastiekjes, magneetjes en buttons/pins van gemaakt. πŸ˜€
Vind ze eigenlijk best erg leuk geworden. πŸ˜‰
En what else is new… ik weet nog niet hoe duur ze worden. haha… Ik dacht zelf aan € 1,75, maar vriendlief zei € 5,00… in het kader van handgemaakt spul. Dat vind ik zelf wel aan de hoge kant hoor… how about € 2,50 ? πŸ˜‰ (Reacties zijn welkom! πŸ˜‰ )

21 reacties op “Display gemaakt van stof, lint en knoopjes

  1. Hey nicole, wauw wat zijn ze super gaaf, 2,95 zou ik er ook nog over voor hebben hoor. Nou ja, omdat ik weet dat jij ze maak zo 3,50 ook nog een bedrag zijn.

    maar ik denk dat je er zo en zo wel 2,95 voor kan vragen, idd juist omdat ze handmade en uniek zijn! daar betaal je voor en wanneer zijn ze te koop en waar, gaat dat nu via je blog???

    want ik vind die wit met paars (vlinder) erg leuk en die ervoor en erna …..dus hou me op de hoogte……..ik ben nu alweer fan…

    of komt dat omdat ik weet dat jij de maakster er van bent…hahahaha.

  2. O, wat zijn ze weer leuk, Nicole !! En tja, de prijs, dat is en blijft moeilijk, maar ik denk dat Monique het bij het rechte eind heeft. πŸ™‚

  3. hoi nicole,

    hele leuke spulletjes! ik was al benieuwd wat je dan geknutseld had πŸ˜‰

    over de prijs: 1,75 waar jij mee begon vind ik persoonlijk not done; dan kan je ze wat mij betreft net zo goed gratis weggeven πŸ˜‰

    5 euro wat Arno opperde begrijp ik beter maar jouw gevoel erin ook tbv de 2,50 πŸ˜‰

    compromis dan; 3,50 zou je ervoor kunnen vragen (en zou ik er zeker voor willen betalen als klant), want je maakt die dingen met de hand zelf, niet zoals winkelketens ze massaal laten maken en verkopen. Daar mag je best een centje voor over hebben. (staat het er overigens bij vermeld, dat ze door jou met de hand gemaakt zijn? is wel zo handig πŸ˜‰ )

    en inderdaad; zitten leeukke knopjes tussen!

  4. Eerst het ‘bord’, wow!!! Dat ziet er heel proffesioneel uit zeg!!! Mooi!!! Dan de knoopjes, wat zijn ze leuk!! En de elastiekjes, zo cute!!! Ik zou voor verschillende prijzen gaan. De magneetjes voor 1,95 (de bovenste toch?) de buttonpins (te tweede?) voor 2,95 en de haarelastiekjes voor 3,50. Maar ja, tegen mij zeggen ze altijd dat ik te laag zit met mijn prijzen.. dus misschien moet je daar 10% bovenop doen πŸ˜‰ Ik ga er alleen altijd van uit dat ik het materiaal eruit wil hebben en nieuwe kan maken en ze dus ook ‘kwijt’ ben. Ik denk dat je ‘gewoon’ je site maar weer moet openen en moet ‘testdraaien’, dan ben je ze misschien al kwijt πŸ˜‰ Je hebt nog een week toch?! Hihi! Aan mij heb je ook niet veel hΓ¨?! Ik kruip maar gauw achter de naaimachine! Succes!

  5. Geweldige display!!!
    Ziet er heel professioneel en toch ook gezellig uit, knap verzonnen Γ©n gemaakt!

    Wat de prijzen betreft: ik vind 5 euro ook aan de hoge kant…. ik zou kiezen tussen 2,50 en 3,00.
    Je kunt het ook iets hoger prijzen en als het niet verkocht wordt een korting geven van 10% hihi.

    Anyway, veel succes op de markt!! Aan de leuke spulletjes zal het niet liggen.

  6. Hai Nicole,

    Top, leuk gedaan, uit ervaring kan ik je vertellen dat ze voor 3,50 euro gewoon gekocht worden en als ze horen dat het zelfgemaakt is waarderen ze dat nog eens extra!
    Zou het wel leuk vinden om te horen voor welke prijs je gaat kiezen, je vraagt ons vaker om mee te denken over prijzen maar dan horen we niet meer wat dan de uiteindelijke prijs is geworden waarvoor je het gaat verkopen, daar ben ik altijd wel benieuwd naar….haha

  7. ik sluit me graag aan bij Nathalies opmerking , Nicole πŸ˜‰
    Lijkt mij ook erg leuk om de afloop hiervan te horen πŸ˜‰ (of over je verkoop πŸ˜‰ ), of het een beetje gelukt is.

  8. Ik houd jullie op de hoogte na de creatiefmarkt. Nu heb ik nog niks verkocht en ik wacht tot het laatst met de prijskaartjes schrijven, want ik wil nog weleens twijfelen en wijzigen en dat geeft anders zo’n extra werk, lol… dus de prijzen zitten onder voorbehoud alleen nog in mijn hoofd. πŸ˜‰

  9. 3,95 zou ik doen. Lekker in het midden en zeker niet te goedkoop of te duur.

    Leuk hoor je bord!

  10. Dat bord ziet er prachtig uit, mooie manier om zo je spulletjes te laten zien op zo’n creatief marktje. Zo had ik onlangs een sieradenboom gemaakt van een echte berkenstam, ook erg tof geworden!
    Prijzen blijf ik zelf ook heel moeilijk vinden….

  11. gave display! πŸ˜€ en elastiekjes/knoopjes etc zijn weer superschattig geworden! en volgens mij kan 2,50 prima hoor πŸ˜€ zelf zou ik er denk ik 2,95 van maken πŸ˜€

  12. Oooh, wat gaaf!! Super gemaakt, die display!
    Ik zou van de prijs 3,50 maken. Ik zou het er in ieder geval best voor over hebben.

  13. Geweldige display, ook als “prik”bord vind ik zoiets al gaaf. Leuk gedaan en het staat vast mooi op je kraam.
    De prijs van je knoopjes e.c. zou ik voor 3,50 doen. Dat is een mooi prijsje wat de mensen nog willen betalen, het is tenslotte hand gemaakt.
    Alvast heel veel succes

    gr ALette

  14. Wat een leuke display!! En die speldjes… leuk!!!
    Enne, zo rond € 2,50/€ 3,50 is een mooie prijs hoor!

  15. Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf Nicole enne zeker niet minder dan €2,50 hoor. Ik denk zelf eerder nog wel wat meer, aan de andere kant willen de meeste mensen tegenwoordig ook graag voor een dubbeltje…..

    Maarre wat gaaf en je display ook helemaal te gek!!!

    X
    Simonet

  16. Oooh Nicole, ik zou enkele van die haarelastiekjes willen hebben, maar dan is het zo jammer dat je ze niet meer verkoopt in je webshop!

    Ik draag zo’n elastiekjes graag, mijn leerlingen komen dan altijd kijken wat ik in mijn haar heb.
    En probeer zo af en toe af te wisselen.

    Zo is het een groot succes als ik mijn hello kitty oorhangers in heb!

  17. O dit is echt allemaal way too cute!! Wat een liefjes zeg!!!
    Je display is heel mooi geworden. Wat een idee! πŸ˜€
    xx Monica

  18. Whaaaa, gaaf!! Heb laatst andere elastiekjes gekocht voor 3,50. Zou ik ook zeker voor die van jou betalen!! Laat maar weten wanneer en hoe te bestellen!

    Greetz,
    Marijke

Geef een reactie

