Geshopt!

Nee, geen stofjes dit keer… πŸ˜‰

Vanochtend was ik in mijn favoriete scrapbookwinkel (De Scrapheap) en heb ik deze mooie cardstock gekocht. Allemaal in de aanbieding, da’s altijd extra leuk. πŸ˜‰
De andere spulletjes zaten in een verrassingszak, ook errug leuk allemaal! Ik kan weer even vooruit. πŸ˜‰
(Ik scrap eigenlijk helemaal niet, maar da’s een detail he… lol… Ik vind het wΓ©l erg leuk om met papier te spelen).

En de nijntjes… die heb ik zomaar gehad van de eigenaresse! *blij* Lief he!
Ze had op mijn blog gelezen dat ik ze spaarde… waar een blog al niet goed voor is. hihi… πŸ˜€
Carla, nogmaals hartstikke bedankt!!! *doet nog een rondedansje*

5 reacties op “Geshopt!

  1. Leuke dingetjes heb je gekocht. Ik ben wat dat betreft ook heel hebberig. Ben gek op papiertjes en al die kleurtjes. Alvast veel plezier ermee maar dat zal wel lukken

    gr Alette

  2. Oe, ik ken het…alsof je in een snoepwinkel bent πŸ™‚ Ik zie het hout niet maar klinkt wel superstoer. Misschien leuk om er een prive swap van te maken?

  3. Ja, heel herkenbaar, heb zelf maar alvast een ton gezet, voor al mijn hobby spulletjes, frutseltjes die niets met sieraden te maken hebben. Moet zeggen, ton loopt bijna over, hahahaha.

    x
    monique

  4. gave nieuwe spulletjes!! πŸ˜€ en wat zijn die nijntjes toch schattig! en lief van de geefster πŸ˜€

Geef een reactie

