25.000 bezoekjes! *Verloting*

Jeej, alweer meer dan 25.000 bezoekers zijn op mijn blog geweest! *blij*
Dat vraagt om een -kleine- verloting… πŸ˜€

Laat een reactie achter op dit bericht en ik verloot 2xΒ een zakje My Melody stickers! (Juist ja, die ik eerder ook al heb verloot… ze zijn ook zo leuk! πŸ˜‰ )

En als je een linkje op jouw blog naar mijn blog zet, dan maak je ook nog eens kans op een gestempelde hanger met naam naar keuze (excl. ketting en zoetwaterparel)! Zet in het blogberichtje wat je achterlaat dan even de link naar je blog. πŸ˜€

Ik maak de winnaars a.s. woensdag 5 mei bekend.

[Edit] En de winnaars zijn… πŸ˜‰
Stickers: Jorna en Sofie en Hangertje:: Alette
Gefeliciteerd dames!

16 reacties op “25.000 bezoekjes! *Verloting*

  1. Gefeliciteerd met zoooooveel bezoekers!!! Het is ook altijd leuk om een kijkje op jouw blog te nemen πŸ™‚
    Ik hoef niet mee te doen met de verloting hoor (heb al eens zo’n zakje leuke stickers van jou gekregen) en een link naar Nicollie’s Blog staat al op mijn blog.

    Op naar de volgende 25.000 bezoekers… en dat je nog maar veel leuke posts mag plaatsen πŸ˜‰

    XX Petra

  2. jeetje, dat is een boel, dat is zeker een feestje waard.
    Mijn meiden zouden erg blij zijn met de stickers, dus ik waag een gokje.
    creatieve groet
    Susan

  3. Ik kan me nog herinneren dat je op de 20.000 zat! Super!!! En ik doe heel erg graag mee met je verloting!! Je link staat al op mijn blog, ik wi alleen nog eens proberen (heb het al geprobeerd ;-)) dat leuke bannertje linksboven te kopiΓ«ren (met link) en dat op mijn blog te zetten. Tenslotte ben jij de reden dat ik met mijn blog begonnen ben! En op naar de 30.000 dan maar? πŸ˜‰

  4. Gelukt!! Was dus helemaal niet zo moeilijk! Oh jee, doe ik nou twee keer mee? Dat was dus eeeeecht niet mijn bedoeling (bloos bloos) Of deze is voor de super prachtige gestempelde hanger???? ;-0

  5. Gefeliciteerd met de 25 000 bezoekjes. Ik laat deze actie even aan me voorbij gaan hoewel de stickers supercute zijn. Stickers liggen bij mij meestal te verstoffen.

  6. Super leuk nicole gefeliciteerd!
    Aah jammer ik heb je al gelinkt πŸ˜‰ dus helaas.
    wel heel leuke dingetjes! πŸ˜€

  7. Ik kwam via via op je blog. 25000 bezoekers dat is niet mis. Gefeliciteerd. je hebt een leuke blog trouwens, en je maakt leuke dingen. Ga zeker vaker langs komen.
    Ik ga proberen een link te plaatsen maar of het me gaat lukken is een tweede πŸ™‚

    gr Alette

  8. Wat een lieve stickers!! Daar wil ik wel voor meedoen hoor!! Mijn dochter zal er ook zeker heel blij van worden πŸ™‚

    Ennnn natuurlijk grats met de 25.000 bezoekers!!!

    Groetjes, Jorna

  9. Ik hoef niet mee te doen met de verloting πŸ˜‰ ik heb al eens een zakje van deze supergave stickers gewonnen dus gun ze nu graag aan een ander πŸ˜€ maar wilde wel even zeggen dat ik het echt tof vind dat je al zoveel bezoekers hebt op je blog!!!! op naar het dubbele πŸ˜€

  10. gefeliciteerd! Het duurt nog wel even voordat ik zover ben denk ik πŸ˜‰ Er staat al een link op mijn blog naar die van jou.

  11. Hallo Nicole

    Proficiat met je zovele bezoekers. Je bent één van mijn vaste adresjes geworden. Even mail controleren, enkele fora controleren, … is er iets bijgekomen bij Nicole…duim duim….

    Doe zeker zo voort!
    Je bent een enorme inpsiratiebron!

  12. Ik heb het hangertje gewonnen, helemaal super!!!! Dank je wel Nicole. Ben er super blij mee πŸ™‚

    gr ALette

  13. You’re the best Nicole!!
    Ben superblij met de stickertjes en het extra cadeautje!!

Geef een reactie

