Nóg meer Tea Wallets en stofjes

Ik ben helemaal into de Tea Wallets. 😉
Vandaag heb ik er vier gemaakt…

Met de nieuwe stofjes die ik deze week heb gekocht. Jaja, goed gezien… die met beer heb ik ook al in het rose. 😉

De metalen onderdeeltjes gebruik ik om knoopjes van te maken.

Deze Tea Wallet heb ik eerder deze week gemaakt, die is al onderweg naar een nieuw baasje. 😉

En kijk nou eens, mijn matchbooks passen er ook in! Leuk! 😀

Zo en nu ga ik lekker in de tuin zitten, genieten van het zonnetje! 😀

14 reacties op “Nóg meer Tea Wallets en stofjes

  1. Wat leuk hè die tea-wallets, we zijn er maar druk mee!! Ik vind ze heel leuk geworden. Dat paarse beertje is ook schattig zeg ^_^

  2. Leuk, leuk!!!! Ik ga ook jouw matchbooks erin doen, dat is een leuk idee!!! Mooie reden om er nog eentje te maken hihi!! 😉 En paars is wel heeeel erg leuk!!!

  3. Even kort off topic, ‘k heb die strawberry shortcake scene voor 2,50 euro bij de Marskramer gekocht, ze hadden er hier meer spulletjes van in de aanbieding. Dus morgen snel richting Marskramer zou ik zeggen ^_^ !

  4. ‘Het nieuwe baasje’ is superblij met haar tea-wallet !
    Met zoveel liefde en vakmanschap gemaakt. Het zal altijd een speciaal keepsake voor me blijven … XXX

  5. Heel leuk! Vooral die lila geblokte en die paarse beer! Tja wat kan ik zeggen… paars he lol

  6. Hoi nicole,
    verkoop je de tea wallets ook nog?? en zo ja, voor welke prijs?
    liefs

Geef een reactie

