Sunshine Award

Ik voel me helemaal vereerd, want ik heb van maar liefst twee bloggers de Sunshine Award gekregen! ๐Ÿ˜€

Dankjewel Lique en Petra!

Aan de Sunshine Award zijn een aantal regels verbonden en dit zijn ze:
1. Je moet het logo van de award in je blog/artikel zetten.
2. Link ook nog even terug naar de persoon van wie je de award hebt gekregen.
3. Geef de award aan zo veel bloggers door als je wilt.
4. Link de genomineerde bloggers in je post.
5. Laat de bloggers weten dat ze genomineerd zijn door een comment op hun blog achter te laten.

Nou, dat heb ik allemaal gedaan of ga ik nu doen. ๐Ÿ˜‰

Ik geef deze award graag door aan 8r1id, A look in a creative mind en Suzalle.ย ย 

P.S. De tea wallet is verloot, de gelukkige (ten minste, ik hoop dat ze er blij mee is ๐Ÿ˜‰ ) winnares is Sofie!

Fijn en zonnig weekend toegewenst!

3 reacties op “Sunshine Award

  1. Wat een sunshine awards toch in blogland! ^_^
    Ik ben vanmiddag druk geweest achter de naaimachine en inmiddels 7 tea-wallets rijker ๐Ÿ˜‰
    Morgen maak ik even foto’s en plaats ik een blogje. ‘k Heb trouwens jou niet als tea-wallet partner, jammer!

  2. Dankjewel voor je lieve zonnige award ๐Ÿ™‚

    I looooove de tea walllets, hoe kan het ook anders als thee fanaat die ik ben.

Geef een reactie

