Tea Wallet nr. 3, zeepkettingen en een kadootje

Tea wallet nummer 3 is ook al gemaakt (nummer 4 eigenlijk ook, maar die is met hetzelfde stofje als de eerste, dus die hoeft niet op de foto). 😉

Vanmiddag heb ik samen met  mijn mams zeepkettingen gemaakt. Zijn ze niet leuk geworden?!

En dit wil ik jullie ook laten zien, ook al heb ik het niet zelf gemaakt… Ik kreeg dit gisteren met de post van een lief vriendinnetje:

Hoe zou het nou komen dat ze weet dat ik van Geisha’s en Kokeshi’s houd? 😀 hihi…
Ik ben er heel erg blij mee! 😀

12 reacties op “Tea Wallet nr. 3, zeepkettingen en een kadootje

  1. Oh, die is ook leuk!! Ik heb het stofje ook gehaald (bloos bloos) Maar ik zal hem voor mezelf houden, als ik hem gemaakt heb 😉 De zeepkettingen zijn ook mooi zeg! En die geisha, wat knap en wat lief!

  2. Altijd weer denk ik dat het niet schattiger kan, aar ook nu weer een aaaah en wooow hoor. De zeepkettingen zien er ook vrolijk uit, net als de geisha, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer weet wat jij met geisha’s had. Kan me alleen heel vaag iets van het sieradenforum herinneren!

  3. teawallet weer superlief en leuk! 😀 en gave zeepkettingen! en de geisha ook leuk en lief dat iemand die voor je gemaakt heeft!

  4. Wat een mooie teawallet weer…. schattig stofje heb je ervoor gebruikt.

    En met je mams heb je leuke zeepkettingen gemaakt… zij is dus ook al zo lekker creatief!!

  5. Wooow, deze vind ik de mooiste tea wallet tot nog toe. Die vlindertjes-stof is echt prachtig en past perfect!

    De zeepjeskettingen zijn ook héél leuk en de geisha is prachtig! 🙂

  6. oja ik wilde nog zeggen dat ik het leuk vond dat de zeepkettingen in van die natuurlijke kleurtjes waren! 😀

  7. Ook deze teawallet is weer een plaatje. Je blijft ons verassen met steeds een andere creatie en de super coole stofjes! Leuk zo crea zijn met je mamsie!

  8. Zo hee, alweer een nieuwe tea wallet, deze is ook mooi, de binnenkant past perfect bij de buitenkant!
    En de zeepkettingen zijn ook mooi, ruiken ze lekker?
    Ik heb gisteren flink wat leuke stofjes ingekocht en ben van plan vanmiddag eens achter de naaimachine te kruipen.

  9. Hoi Nicole,
    Ik heb je een Sunshine Award gegeven. Normaal hou ik niet zo van awards, maar op zo’n zonnige dag als vandaag ziet de wereld er een stuk beter uit en is zelfs een award welkom.
    En ik geef ‘m ook met liefde verder, o.a. aan jou.
    Kijk op mijn blog voor meer info.

    XX

Geef een reactie

