Tea Wallet nr. 2 *Verloting*

En natuurlijk kon de tweede tea wallet niet achterblijven! πŸ˜€
Deze keer met een leuk rose geishastofje.

Nu zit ik eraan te denken om ook tea wallets te gaan maken voor de creatiefmarkt waar ik binnenkort op sta (jeweetwel, met mijn sieraden πŸ˜€ ), want ze zijn zoooo leuk om te maken!
Maar zoals gewoonlijk heb ik weer geen idee wat ik ervoor zou kunnen vragen… πŸ˜‰
Daarom verloot ik deze tea wallet! Om mee te doen hoef je alleen maar een reactie te geven op dit bericht waarin je zegt voor welk bedrag jij zo’n tea wallet zou willen kopen als je langs mijn kraampje zou komen. πŸ˜‰ hihi…

Op zaterdag 24 april maak ik de winnaar bekend! πŸ˜€

Ooh ja, ik vind het ook leuk om te horen wat je van deze tea wallet vindt.
En mocht je nou geen thee drinken en toch mee willen doen met de verloting: er passen ook visitekaartjes in. πŸ˜‰

[Edit] En de winnaar is… Sofie! Gefeliciteerd, Sofie! πŸ˜€
Ik mail je even voor je adres!

27 reacties op “Tea Wallet nr. 2 *Verloting*

  1. Toch nog gelukt?! πŸ˜‰ Hij is heel leuk!!!! Wat goed ook, dat knoopje, precies op de ‘goede plaats’!! Ik heb er nog eentje met dat mooie paarse stofje van jou gemaakt, chic joh!! Een prijs? jeetje, dat vind ik zo moeilijk.. dat weet ik echt niet.. helaas ;-( Maar ik vind hem wel heel erg leuk!!!

  2. Hoi Nicole, wat ziet deze er schattig uit. Een prijs bepalen is en blijft erg lastig, vooral omdat het natuurlijk zelf gemaakt is. Ik denk dat je er in iedergeval minimaal 7,50 voor kan vragen. Zelfs als het massaproductie uit China was zou ik hem dan nog kopen als ik hem zag liggen op je kraampje.

    Ik weet natuurlijk niet hoelang je er mee bezig bent geweest en wat de materiaalkosten waren, maar ik zou dus starten vanaf 7,50!

    Laat je zien welke tea wallet jij hebt gekregen uit de swap? Ik volg je trouwens sinds kort via bloglovin.com πŸ˜€

  3. Ik zie dat mijn vorige berichtje niet is doorgekomen, zal wel komen omdat ik een link naar bloglovin gaf πŸ˜‰

    Maar goed ookal zou het massaproductie zijn vanuit china, dan zou je hem nog voor minimaal 7,50 kunnen verkopen denk ik. Hoe veel tijd en geld je in de materialen hebt gestoken weet je natuurlijk zelf het beste, maar ik zou beginnen vanaf 7,50. Hij is erg cute.

    En over bloglovin…. ik heb me ingeschreven om via de site van bloglovin je blog te volgen. Laat je ook de tea wallet zien die jij zult ontvangen uit de swap?

  4. Deze is ook erg leuk Nicole! En als er ook visitekaartjes inpassen, wil ik graag mee doen met deze verloting. Thanx πŸ™‚

    Nu de vraag over de prijs…. zoals altijd lastig.
    Ik zou ze allereerst vullen met theezakjes, staat extra leuk en het is meteen duidelijk wat de Tea Wallet is. Dan zou ik er wel zo’n 7 Γ  8 euro voor willen betalen: het is origineel en handgemaakt.
    Maar ik heb geen idee of je daarmee uitkunt qua materiaalkosten hoor.

  5. Hoi Nicole,

    Hoe krijg je het toch verzonnen. Wat een leuk product. Wat ik erg leuk vind is dat het multifunctioneel is.
    Ik zal er tussen er wel € 7,50 voor over hebben, als je nog luxere maak dan wel rond de € 10,-. Bijvoorbeeld met mooie glimmende stofjes of met nog meer plaats, of nog een tussenstukje erin bijvoorbeeld.

    Groetjes
    Sabrina

  6. oh wat super leuk weer!!
    ik zou er zo een kopen!
    vind 10.- wel een mooi bedrag!

    heel veel succes op de martk!

    groetjes,
    Loes

  7. Waauw! Echt waar, super mooi. En dat knoopje zit echt PERFECT :).
    Manman, ik wou echt dat er een dergelijke stoffenwinkel in mijn buurt was. Maar ja, dan heb ik natuurlijk ook nog jouw talent nodig πŸ˜‰

    Qua prijs, voor zo’n handgemaakte tea wallet denk ik dat mensen toch zo’n 8 Γ  10 EUR zouden willen betalen! Ik denk zelfs dat zo’n zakjes in massa productie al zoveel zouden opbrengen per stuk. Dus misschien kun je zelfs tot 12 Γ  15 EUR gaan als je de tea wallet wat vult met theezakjes en inpakt of zo.
    Of je er kan zo’n thee-bol bijsteken, versiert met kralen of zo. Daarmee kan je de prijs de hoogte in krijgen, denk ik. πŸ™‚

  8. Oh Nicole die dingen zijn leuk. Ik zag de tut laatst op het internet.
    Maar ja wat zou je er voor kunnen vragen πŸ˜•

    Dit is natuurlijk afhankelijk van de materiaal kosten en waar je kraam staat, op welk soort markt.

    Maar ik denk tussen de € 10.– en € 15.–

  9. Hij is weer geweldig geworden Nicole!! πŸ˜€
    Ik denk dat ik er €6,95 voor zou vragen, dat is een bedrag wat mensen snel uitgeven aan bijvoorbeeld een leuk cadeautje πŸ˜€ en ik denk dat je ze daardoor dus sneller verkoopt. Maar het is natuurlijk ook afhankelijk van je materiaalkosten! maar die weet ik niet dus heb ik even geen rekening mee gehouden.

  10. Hmmmmmmmmmmm een prijs da’s een lastige want ik heb geen idee wat je materiaal heeft gekost en hoelang je er mee bezig bent geweest………..

    Ik zou voor een bedrag tussen de EUR 6,50 en 7,50 gaan geloof ik, ik hoop dat je daarmee uit de voeten kunt……..

    Ben benieuwd…………….of je er veel gaat verkopen kan me niet voorstellen van niet…………ze zijn so cute!!!!

    X
    Simonet

  11. Oooooh Nicole!!! Met dit stofje zou ik heel veel voor je tea wallet geven! Ik ben helemaal verliefd op het stofje.
    Ik vind het altijd moeilijk om er een prijsje op te plakken. Want moest ik deze teawallet gemaakt hebben, ik zou er geen afstand van kunnen doen! Ik vind het super mooi, helemaal ‘my thing’.

    Maar om kans te maken om die prachtige teawallet moet ik een prijsje zeggen, ik weet natuurlijk niet hoeveel je stofje heeft gekost, hoeveel tijd er in gaat. …
    Ik zou er zo’n 9,87 euro voor vragen. Een leuk bedragje voor een prachtige teawallet

  12. Wat leuk, zo te lezen heb jij het tea-wallet virus ook te pakken! πŸ™‚ Ik kan ook niet stoppen met het maken van deze dingen! ‘k Heb er inmiddels al verschillende gemaakt en wil ze misschien ook wel gaan verkopen op de volgende markt waar ik ga staan. Een prijs ervoor verzinnen vind ik ook erg moeilijk!! Zo te lezen in je reacties willen mensen er wel wat voor uitgeven, zelf zat ik ook te denken aan iets tussen de 6,50 en 7,50.

  13. Mmm, ben wel benieuwd voor welke prijs je ze gaat verkopen. Ik heb er ook zo’n 20 gemaakt voor op een markt binnenkort, en heb er een prijsje op zitten van 3,50, gevuld met 4 theezakjes. Durf er eigenlijk niet meer voor te vragen, omdat het in een kwartiertje, 20 minuten klaar is…

  14. Oei een prijs …dat vind ik vreselijk moeilijk….

    ik vind m prachtig geworden…enne * bloos* zou ook graag met de verloting mee willen doen

  15. Wat een snoesjes zijn die tea wallets! Geweldig! πŸ˜€
    Heb de tut even gedownload, heb vast nog wel wat stofjes liggen!

    Daar ik ooit eens een marketing opleiding heb gevolgd, zou ik vanuit die kennis zeggen dat je prijs zou moeten bepalen die eindigd op 95 cent.. Mensen reageren daar onderbewust beter op, doordat het ‘goedkoper’ lijkt dat afgeronde bedragen. Helemaal handig zijn dan de bedragen van 4,95 en 9,95 doordat de koper onbewust het idee heeft ‘ik geef dan maar 1 briefje’. Dat vinden kopers prettiger dan bijvoorbeeld briefjes en munten of een heleboel munten doordat het ‘meer’ is. (niet qua prijs dan, maar qua aantal stuks)

    Het is allemaal onderbewust, maar ik heb het eens getest met een mini onderneming lang geleden, maar mijn ervaring is dus echt dat het zo werkt.

    Afhankelijk van je materiaalkosten en ‘uurloon’ zou ik dan kiezen voor een prijs van 4,95 of 9,95.

    Succes! πŸ˜€

  16. Dat is lastig, wat Froukje ook al zegt, kijk hoeveel stof je kwijt bent, kijk hoeveel tijd je kwijt bent en aan de hand daarvan kan je een prijs berekenen.

    Ik zelf denk ik dat ik er rond de 6,50/7,50 voor zou geven.

    Maar kijk naar de blog van Naomi van Odd & Woolly, sommige mensen hebben GEEEN benul van hoeveel tijd dingen kosten en hoe lang je er mee bezig bent, dus ook aar moet je rekening mee houden!

    Ik vind het zeker 7 euro waard!

  17. Hai Nicole,
    Ik vind dit zo waanzinnig leuk en origineel! Je verzint het maar weer. Meid, wat heb jij een creatieve geest!
    Dit stofje vind ik nog mooier dan met de beestjes!
    Goed, prijsje. Als ik op een marktje zou lopen en ik zag zoiets voor een eurootje of 5 zou ik hem wel meenemen. Het is een hebbedingetje hΓ¨….. en dan vind ik € 5,00 een leuk prijsje.

  18. Die is schattig πŸ˜‰
    Ik wil graag meedoen met je “verloting”!

    Ik zou er zo rond de €5,- voor vragen…

    groetjes,
    Jedidja

  19. Leuk πŸ™‚
    De prijs, mmh moeilijk πŸ˜‰ iets van 8 euro misschien, en dan kan je er inderdaad nog een theezakje en een visitekaartje van jezelf in stoppen πŸ˜‰

  20. Ik drink geen thee, maar ik vind ze helemaal geweldig!!
    Ik denk dat je een prijs rond de 7,50 best kunt vragen. Wat theezakjes er in en wat van je visitekaartjes en je hebt een super kadootje.

    Groetjes Audrey

  21. Hai meis,

    SUPER idee zeg ! ik denk dat ik hem als combi zou gaan gebruiken, Γ©n voor mijn thee,Γ©n voor mijn visitekaartjes.
    Voor 7,50 euro zou ik hem zo van je kopen, maar dan het liefst in de print van die zoenende boer en boerin, wat dat is mijn favoriet, haha ….

    Succes met je nieuwe ideeΓ«n, die nu vast al weer borrelen….

    Groetjes Nathalie

  22. Leuk, leuk, leuk!! Ook deze weer (hoewel vorige stofje meer mijn “ding” is hihihi…)
    Ik zou ‘m idd, zoals hierboven al gesuggereerd, wel verkopen met theezakjes erin. Veel mensen vinden het moeilijk om zelf na te denken hihihi… en als je dan die thee er al in hebt, dan hebben ze het cadeautje helemaal compleet, voor hun gevoel.
    Dan denk ik dat je een bedrag van 7,50 ook best gaat redden hoor! Als je kijkt naar wat “alles” tegenwoordig kost…. Dan zijn mensen volgens mij redelijk blij als ze al een leuk cadeautje kunnen vinden voor 7,50. Zeker nu ook moederdag er weer aankomt!!
    Wens je heel veel succes, meis!
    xx Monica

  23. Ook deze is weer super leuk!Ik zou er zelf 7,50 voor geven ook omdat ie zelf gemaakt is en het is gewoon een super leuk kado! En onwijs handig! En zoals de andere allemaal ook al zeggen wat theezakjes erin maakt het nog duidelijker waar die voor bedoeld is.

    Succes met je verkoop alvast!

  24. ’t is weer een leuke Nicole !
    Afhankelijk van de stof (populariteit + aankoopprijs) kan je wel 5 tot 10 euro vragen denk ik.

  25. Hey Nicole,

    dit is geloof ik de eerste keer dat ik reageer op je blog, maar na al dat moois die al voorbij gekomen is kon ik deze keer ook niet achter blijven πŸ˜€

    Mijn liefde voor thee, Nicx en craft in één πŸ˜€ Ik vind hem werkelijk prachtig!

    Ik ben ook al op swapbot gaan kijken, maar ik snap geloof ik nog niet helemaal hoe het werkt πŸ˜€

    oja, voor de prijs zou ik 8 euro zeggen! of 7,99 omdat dat mooier toont πŸ˜›

    Tot de volgende!

  26. ik zag laatst je blog over de teawallet al, en dacht.. zouden die ook te koop zijn bij jou? maar helaas, je hield em lekker voor jezelf (terecht natuurlijk πŸ˜‰ ) maar ik vind ze zo snoezig! is echt zo’n hebbedingetje om te hebben (logisch) ook al drink je geen thee! maar gelukkig doe ik dat wel, en zou het superhandig vinden om zo’n ding naar t werk mee te nemen.. lastig om een prijs te bepalen, want weet niet hoeveel je qua stof kwijt bent en hoelang je zelf ermee bezig bent.. maar vind 7,50- 8,00 een zeer goede prijs vinden.. je moet niet vergeten, it’s handmade.. maar mensen willen ook niet de hoofdprijs betalen…..

Geef een reactie

