Tea wallet

Tea anyone?

Binnenkort doe ik op Swap-bot mee aan de Tea wallet-swap en daarvoor moet je natuurlijk een Tea wallet maken, anders swapt het zo moeilijk, he. ๐Ÿ˜‰

Ik ben vanochtend aan de slag gegaan met de tutorial van deze link en het is leuheuk! ๐Ÿ˜€ Leuk om te maken en een leuk resultaat!
Nou houd ik deze lekker voor mezelf, want ik houd erg van thee en neem altijd mijn eigen zakjes mee naar het werk (ben niet kieskeurig hoor… nou, vooruit een beetje dan. ๐Ÿ˜‰ Maar gewone thee is zo saai… doe mij maar Rooibos, Herfst-, Winter- of Groene thee).

Anyway… Dit is hem dus.

Ook geschikt voor visitekaartjes trouwens…

De achterkant…

En een close-up van het schattige (uiteraard zelfgemaakte ๐Ÿ˜‰ ) knoopje:

Het stofje voor de volgende Tea wallet die ik wil gaan maken, is al geknipt. Ik heb alleen rose garen nodig, dus ik hoop dat vriendlief vanavond weer mee op stofjesjacht wil.. (Enne, ik heb bovenstaande nieuwe stofjes net op tijd gebruikt, want hij wil alleen maar mee als ik geen nieuwe stofjes meer heb. Anders hoef ik geen nieuwe te kopen he… ๐Ÿ˜‰ )

14 reacties op “Tea wallet

  1. hij is super schattig geworden!!! dat stofje zo leuk ๐Ÿ˜€ en ik ben ook gek op thee, vooral groene thee en de indonesische van lipton maarja die zit weer in die onhandige driehoekzakjes hahaha.
    Super crea weer Nicole!

  2. En nu maar hopen dat ik aan jou gelinkt ga worden met de tea wallet swap! ^_^ Ik had diezelfde link ook al gezien en ga denk ik ook die tutorial gebruiken later.
    Hij ziet er prachtig uit, kan me voorstellen dat je die voor jezelf wilt houden.
    Ik ben vanochtend begonnen met de cute cupcake swap, maar ’t is nog niet af. M’n naald van de naaimachine is gebroken!! Aaaah ๐Ÿ™‚ schrik! Maar ’t is alweer opgelost, dus ik ga weer verder. Fijne dag!

  3. Heel leuk geworden Nicole.
    Ik ben niet zo’n theedrinker (meer een koffieleut, hihi), anders zou ik er ook eentje gaan maken.

    Jouw vriend snapt er helemaal niks van: je kunt toch ook wel shoppen als je nog stofjes (kralen etc.) in voorraad hebt… het hoeft toch niet op te zijn.
    Mannen…. zucht ๐Ÿ˜‰

  4. Oooh, SUPER!
    Ik zal toch eens moeten leren naaien, hรจ…

    Waar vind je die stofjes toch? Ik ben vorige week bij ons op de markt gaan kijken, maar niks gevonden. Er stond wel 1 kraam dat stoffen verkocht, maar allemaal van die bomma stofjes (en dat was dan ook het publiek).

  5. Het is me gelukt! Ik heb vanmiddag (geinspireerd door jouw blogje hierover) ook een tea-wallet gemaakt! Ik post zometeen even wat foto’s op m’n blog.

  6. Wat leuk!!! En je knoopje ook ๐Ÿ˜‰ Ik ben ook meer een koffieleut, ’s morgens drink ik รฉรฉn beker thee (niet schrikken, zo’n eentje van een halve liter, heb ik eens meegenomen uit Spanje) en daarna meestal niet meer, maar je zou er zo mee beginnen ๐Ÿ˜‰

  7. owwwwwwwwwwwwww ik vind ze so cute!!!!!!!!!!!! Mijn naaimachine staat hier te verstoffen misschien moet ik toch eens ‘de draad weer oppakken’ hahahahaha…..

    Jouw leuke frรถbels inspireren in ieder geval wel!!!

    X
    Simonet

  8. Owww…die is echt tรฉ lief gewoon!! Dat stofje!! Hoog hebben-hebben-gehalte ๐Ÿ˜€ Knoopje is zo mogelijk nog schattiger. Echt super!
    xx Monica

  9. Hey nicole,

    wat een gaaf idee zo tea wallet.

    leuk ook om cadeau te geven, het is echt een te gek! idee weer van je!

    ga zo door!

    gr
    monique

  10. Wat een skeetig stofje is dit zeg!
    Oh..ik ga gauw op zoek……
    he..ben wer effies helemaal in mijn element!
    Enne………sjop ze!

Geef een reactie

