Efteling

Vandaag zijn vriendlief en ik op de fiets naar de Efteling gegaan. En hebben een abonnement gekocht. *blij*

Het was lekker weer, niet te druk en erg gezellig… wat wil je nog meer!

9 reacties op “Efteling

  1. niet te druk, dat zou ik niet verwacht hebben, dan is het al helemaal super daar, zeker met zo’n zonnetje als vandaag. en dan vanavond lekker uitrusten….

  2. Oooohhhh, ik ben wel een beetje jaloers hoor…. dat je zo op de fiets naar de Efteling kunt. Als ik erheen wil, ben ik al een halve dag aan reistijd (met de auto) kwijt.

    Ik snap dat je blij bent met je abonnement. Geniet van die heerlijke sprookjeswereld.
    Enjoy 😉

  3. Ben nog nooit in de Efteling geweest. Ben altijd al eens willen gaan, maar het is gewoon te ver voor mij :(.
    Geniet ervan!

  4. Leuk!!! Wij zijn vorig jaar geweest, het sprookjesbos is zo leuk geworden!! Jammer genoeg was het toen zo druk, dat we verder maar weinig gedaan hebben, maar het was wel heel erg mooi weer, dus op een terrasje zitten en een beetje ‘kijken’ was net zo leuk 😉 Veel plezier!! Maarre… wel minder tijd om leuke dingetjes te maken 😉

  5. Good times, de efteling 🙂
    De laatste keer dat ik er ben geweest was echt eeeeeeeeuwen geleden/ Wat ik nog weet is dat ik gillend wegrende voor Langnek toen zn hoofd omhoog ging, haha!

  6. Tjee, op de fiets naar de Efteling…..
    Wij zijn er één keer geweest en hebben hebben het toen in twee dagen gedaan. s’Avonds heen, in Kaatsheuvel in een hotelletje, de volgende dag naar de Efteling en s’avonds weer 4 uur terug…. 😉

    Groetjes Audrey

  7. Oh een bonnementje op de efteling, zo gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf. Ik hoop dat we dit jaar een weekendje kunnen gaan in combi met het nieuwe park………..Voor Ingmar is de Efteling en dan met name het sprookjesbos, de carnaval en dat soort attracties helemaal geweldig en daardoor voor ons dus ook!!!

    Geniet er lekker van!!!!

    X
    Simonet

Geef een reactie

