Papierwarenswap deel 2, armband en parels

Laatst heb ik meegedaan aan de Papierwarenswap op Swap-bot.com en hier kun je zien wat ik ontvangen heb.

Dit is wat ik heb gemaakt en verstuurd. De ontvangster hield van cupcakes… (net als ik ๐Ÿ˜€ )

Marith heeft deze week deze verloting gewonnen. En dit is de armband die ik voor haar heb gemaakt. Ik hoop dat ze hem net zo leuk vind als ik. ๐Ÿ˜‰

En last, but not least, dit zijn de zoetwaterparels (en Amethyst (onderste streng)), die ik deze week ontvangen heb. Jummie! ๐Ÿ˜€

Nu maar hopen dat ik dit weekend tijd heb om er wat moois mee te maken. En de stofjes van vorige week liggen ook nog te wachten…. Zucht…ย ๐Ÿ˜‰

5 reacties op “Papierwarenswap deel 2, armband en parels

  1. wat een superleuke en geslaagde swap! beide deelneemsters goed verwend, dacht ik zo ๐Ÿ˜€

    Mooiee armband geworden voor heppy winnares Marith! ben benieuwd of ze hem ook zo mooi vind! (anders weet ik wel een nieuw adresje ervoor hihi)

    oew wauw! die kralen! dat roept om wat van te maken ๐Ÿ˜€

  2. Een bijzonder smakelijk cupcake-pakketje heb je samengesteld voor de swap, jammie…

    De armband voor Marith is erg mooi geworden, daar zal ze vast blij mee zijn.

    En de nieuwste kralenaanwinst ziet er geweldig uit, daar kun je leuk mee spelen!!
    Jammer dat er zo weinig uren in een dag zitten hรจ ๐Ÿ˜‰

  3. Wowie!! Ik ben ook zo dol op cupcakes ๐Ÿ˜‰ Superleuk joh!!! En had ik nou toch maar meegedaan met de verloting haha! nee hoor, het is haar helemaal gegund, hij is prachtig!!
    En zo te zien, kun je er nog genoeg maken nu, ja, nu nog tijd… ach, dan slaap je toch wat minder ๐Ÿ˜‰ Veel plezier!!

  4. Ben zooooo blij met de supermooie armband ๐Ÿ˜€ in het echt is ie nog veel gaver dan op de foto!!!! JEEEEJ super lief van je Nicole! *dikke knuf*
    En de kralen die je binnen hebt gekregen *kwijl* echt wow!

Geef een reactie

