Meer stofjes en weer een pons :)

Gisteren ben ik met vriendlief weer gaan winkelen… nou ja, even een paar favoriete winkeltjes bezocht en toen weer lekker naar huis.

Allereerst heb ik deze leuke stofjes gekocht. De meest linkse stof is wolvilt, errug duur maar errug mooi, waar ik een tas van wil maken. De rechtse stofjes vond ik te schattig om te laten liggen. πŸ˜€

En de ritsen waren in de uitverkoop, die kon ik dus niet laten liggen…

Toen nog even een rolmes voor het snijden van stof (i.p.v. knippen) gekocht, glitterlijm (ook in de aanbieding, dus… inderdaad, ik kon het niet laten liggen πŸ˜‰ ) en een grote labelpons.

En natuurlijk moest ik hem gelijk uitproberen… ter vergelijking ligt aan de rechterkant de kleine labelpons die ik de vorige keer heb gekocht.

Leuk he! πŸ˜€ Nu nog bedenken waarmee ik het eerst wil gaan spelen. πŸ˜‰

12 reacties op “Meer stofjes en weer een pons :)

  1. Leuke spulletjes heb je geshopt Nicole!!!
    Ik vind het wel heel stoer van vriendlief dat hij meegaat om zulke boodschappen te doen πŸ˜‰

  2. Die stofjes vind ik leuk, leuk, leuk! Ben al benieuwd wat je uit je mouw zal schudden πŸ˜€
    Ik heb trouwens een vraagje. Als jij stoffen koopt zonder op voorhand een project in je hoofd te hebben, hoeveel (in meter) koop je dan? Alvast bedankt!

  3. Wat leuk, die grote pons vind ik ook erg mooi!! Ik heb inmiddels de kleine gevonden πŸ™‚ en natuurlijk al uitgeprobeerd. Ik ga ze gebruiken voor de prijsjes van mn spulletjes op de fair komend weekend waar ik ga staan.

  4. Wat gaaf, die pons. En dan die stofjes, ik kan me voorstellen dat je die niet kon laten liggen.

    Groetjes Audrey

  5. Een rolmes is zo fijn he, alleen wel oppassen dat je niet je vingers in rolt (ja, ervaring mee).
    De grote pons wil ik ook nog een keer halen en de kleine ook, waarom moeten die dingen nou zo duur zijn 😦

  6. Wauw, wat mooi ze: die labelponsjes! Ik raak er helemaal door geinspireerd!

    Die gaatjes boven de label, wordt dat automatisch geperforeerd door de pons, of die je dat later zelf?

  7. Hai!

    Kun je mij vertellen waar je die grote pons hebt gevonden?
    Ben heel benieuwd!

    Zou graag labels willen maken om te kunnen bestempelen met de stempels die ik verkoop.

    Thanks alvast!

    Groetjes,
    Moniek

  8. Wat een leuke vrolijke creaties maak je. Ik vroeg me af waar je die label-pons hebt gekocht? Ik ben al lange tijd op zoek.
    Groetjes,
    Selma

  9. Wat leuk die grote labelponsen. waar koop jij ze? Ik zoek al een tijdje zo’n pons, maar heb er nog geen gevonden.

Geef een reactie

