Doe eens iets liefs voor een ander (of jezelf)!

Ik heb mijn site aangepast… vanaf heden geef ik elke twee weken een NICX Pay it Forward-pakketje weg.

“Op Nicx Pay it Forward kun je iemand anders of jezelf opgeven, waarvan jij denkt dat diegene in aanmerking komt voor een leuk verrassingspakketje.
Elke twee weken kies ik uit alle inzendingen een reactie waar ik een verrassingspakketje naartoe stuur.
Op deze site kun je zien wat er zoal in een pakketje kan zitten.
De enige voorwaarde die ik stel, is dat degene die iemand (of zichzelf) heeft opgegeven en het pakketje toegestuurd krijgt, ook een Pay it Forward doet.
Doe eens iets liefs voor een ander! šŸ™‚ ”

Dus, als je het een leuk idee vind, doe gezellig mee! šŸ˜€ Op mijn site kun je lezen hoe je je aan kunt melden.

Het is weer eens wat anders en ik hoop dat het een aangename en positieve bijdrage is aan deze (internet)wereld! šŸ˜€

7 reacties op “Doe eens iets liefs voor een ander (of jezelf)!

  1. Wat ontzettend lief!!! Ik vind het een superidee!!! (Mis ook wel wat spulletjes op je site hoor šŸ˜‰ Maar ja, ook niets zo veranderlijk als jij, toch… ;-))

  2. Wat een ontzettend lief idee!!! (Jammer wel dat er nu geen leuke spulletjes meer te koop zijn…) Ik vind de gedachte wel heel erg mooi!! Ben benieuwd hoe het zal gaan.

  3. Hoi,

    Jammer, dat je geen spulletjes meer verkoopt.
    Je had zulke leuke dingen.

    Dan gaan we maar weer op zoek naar een ander.

    Groetjes Lisenka
    p.s. Waarom stopt iedereen die leuke dingen heeft er allemaal mee?????????

  4. de tekst van hierboven klopt niet helemaal.

    Het moet zijn:
    Waarom stopt iedereen die leuke dingen verkoopt ermee???

Geef een reactie

