Kettingen / Verloting

Binnenkort heb ik een kraampje op een creatieve markt en nu ben ik druk bezig om nieuwe sieraden daarvoor te maken. Je moet natuurlijk wel wat te verkopen hebben, he… πŸ˜‰

Vanmiddag heb ik deze drie kettingen gemaakt. Ik vind het errug moeilijk om er een prijsje aan te hangen (nou ja, figuurlijk dan, want ik heb natuurlijk een leuke labeltjespons die ik goedΒ kan gebruiken om daar prijskaartjes mee te maken. πŸ˜‰ ), dus nu wilde ik aan jullie vragen wat jullie voor deze kettingen zouden willen betalen/welke prijs ik ervoor zou kunnen vragen. Als dank voor jullie input verloot ik een zoetwaterparel-met-swarovski-armband in de kleur die jij wilt! πŸ˜€

Dit zijn ze dan:

A. Ketting met rose/lila zoetwaterparels en Swarovski, van (verzilverd) metaal.

B. Ketting met peacock (grijze) en witte zoetwaterparels, Swarovski en (verzilverd) metaal.

C. Ketting van zoetwaterparels, Swarovski en echt zilver.

Dus, als je mee wilt doen met de verloting, reageer dan op dit bericht (of mail me) met prijzen voor ketting A, B en C (en ik ben ook wel benieuwd welke je het mooist vind. πŸ˜‰ Ik vind zelf de laatste het mooist).

Zondag 4 april maak ik de winnaar bekend! πŸ˜€ Bedankt voor het reageren!!

[edit] En de winnaar is… *tromgeroffel* Marith! πŸ˜€
Gefeliciteerd Marith! Ik stuur je een mailtje.

28 reacties op “Kettingen / Verloting

  1. wat leuk dat je op een markt gaat staan! ik zou er zelf denk zo tussen 15,- en de 17,50 voor willen betalen. al heb ik geen idee wat de kralen kosten….
    ik vind ze alle drie heel erg mooi, ik hou zelf niet zo van de parels in verschillende vormen maar dat is persoonlijk.

    heel veel plezier en succes!!

    groetjes,
    Loes

  2. Ik zou denken aan 20,- / 25,- maar ik heb geen idee van de materiaal kosten.
    Ze zijn alle 3 prachtig maar de kleur van A vind ik echt geweldig.
    (misschien kun je ze om zo`n zwart fluwelen halsje hangen zodat ze nog mooier uitkomen ?)

  3. Bij de eerste 2 vind ik het eigenlijk jammer dat ze van metaal zijn, daar zou ik zo’n 20 euro voor vragen. De laatste vind ik veruit de mooiste en zou bij mij waarschijnlijk voor 40-50 euro de deur uit gaan. Ik heb dan wel een btw-nummer dus van alle bedragen even 21% aftrekken πŸ™‚

  4. Mooie kettingen Nicole, heel fijntjes en chic!!
    Bij de eerste 2 zou ik denken aan een prijs tussen de 20 en 25 euro.
    En de derde zou ik tussen de 25 en 30 euro prijzen, je hebt er tenslotte wel zilveren materiaal/kraaltjes bij gebruikt.

    Ik vind het ook altijd moeilijk om een prijs te bepalen voor mijn creaties, maar ik kijk wel goed naar de materialen die gebruikt zijn. En zoetwaterparels, Swarovski en zilveren kraaltjes zijn niet goedkoop.

    Veel succes met je kraampje!!

    Enne… ik vind de laatste ook het mooiste πŸ™‚
    Enne 2…. ik hoef niet mee te doen met de verloting hoor.
    Enne 3…. groetjes van mij, hihi.

  5. mooie sieraden, nicole!
    wat betreft prijzen sluit ik me aan bij Suus en Petra; voor de eerste 2 tussen 20-25 en voor de laatste wel richting 30,- o.a. vanwege materiaalkeuze. en er mag best wat verschil zijn he tussen sieraden met verzilverd of sterling zilver πŸ˜‰

  6. Wat een mooie kettingen! Voor ons is het anders om een prijs te ‘bedenken’ natuurlijk, we weten de kost prijs natuurlijk niet, maar ik zou de prijzen rond de € 17,- en de € 25,- doen.

    Voor mij springt ketting B er uit. Veel succes met het verkopen!

  7. Poeh dat is altijd zo moeilijk! Ik weet trouwens niet of ik mee mag doen omdat ik ook al die mooie stickers had gewonnen laatst, maar ik geef sowieso even een reactie op je kettingen. Ik zat zelf te denken aan 25-30 euro. Ligt helemaal aan wat jouw kosten ook zijn geweest voor het materiaal natuurlijk. Ik merk zelf met het maken van sieraden dat ik er nooit iets aan verdien, omdat ik het (voor mijn idee) anders nooit verkoop, maar mocht ik ooit echt professioneel bezig gaan ipv zoals nu hobbymatig, dan zal ik er toch ook echt iets aan moeten verdienen. Succes met het bedenken van passende prijzen, hoop dat je iets hebt aan de reacties!

  8. Hoi je vroeg op t forum over je kettingen nou ik vond ketting b de mooiste . De anderen zijn ook erg mooi hoor en de prijs vind ik rond de 15 euro

  9. Moeilijk te zeggen omdat ik niet weet wat het materiaal heeft gekost en hoe lang je ermee bezig bent geweest.

    Maar 25 euro voor de eerste en de tweede is netjes lijkt mij en de zilveren mag wel min. 45 euro opbrengen lijkt me, je hoeft zilver niet als “cadeautje” weg te geven ;). De zilveren ketting kan ook lang mee als het goed is πŸ˜€

  10. hoi nicole,
    wat een lastige vraag zeg!!
    wat moet zoiets kosten…
    vind ze ten eerste alledrie erg mooi, maar de 2e vind ik de mooiste…
    ik vind ook absoluut dat de ketting waar echt zilver in verwerkt is duurder moet zijn.. maar tja nu de prijs…
    ja op een beurs is iedereen natuurlijk op zoek naar koopjes dus ik zou zoiets als een introductie prijs geven.. ik weet niet wat de kosten zijn van de materialen.. maar 15 euro voor de eerste twee, en 20 voor de zilveren zou volgends mij een mooie prijs zijn..
    heel veel succes met de beurs, en alles wat je er nu nog voor moet voorbereiden …
    groetjes anne

  11. Ik dacht ook gelijk aan rond de 20-25 euro, maar ook weer: geen idee wat je aan materiaal kwijt bent! en hoe lang je aan het rijgen bent. Ik vind ze allemaal erg mooi! De mooiste is de eerst, daarna de laaste en de middelste vind ik het minste, maar allemaal mooi hoor!

  12. hi,
    ik vindt nummer 1 het mooiste en qua prijs…. ik tel zelf altijd de materiaalkosten + 5-10 euro per uur voor het maken, maar heb dus geen flauw idee waar je dan op uitkomt.
    Succes ermee

  13. wat een leuke kettingen heb je gemaakt! ze zijn echt prachtig! ik vind de eerste t mooist, dan de laatste en dan de middelste. maar smaken verschillen natuurlijk. als prijs zou ik denk ik rond de 20-25 euro denken. ja, zeg maar 27,50. het zijn prachtige kettingen en mooie materialen, en je hebt er veel tijd in gestoken. ik denk dat je zo rond de 27,50 wel kan gaan zitten.
    heel veel succes in ieder geval!

    groetjes michelle

  14. Hoi,

    Ten eerste vind ik het erg mooie kettingen! Ik heb geen beeld van de materiaalkosten die jij ervoor hebt natuurlijk, maar zou een prijs rond de 25 euro aanhouden?! En afhankelijk van het gebruik van echt zilver, dus die witte zou iets duurder kunnen als de andere 2. Zelf vind ik de 1e het mooiste. Dit kom doordat ik de aparte vormen wel heel mooi en apart vind.

    Succes met je kraam op de markt alvast en hopelijk voor jou een “goede” omzet!

    Liefs Suzanne

  15. oew prijzen bepalen vind ik zelf ook altijd super moeilijk! maar heb m’n best gedaan om je een idee te geven wat ik er voor zou vragen:
    A. 17,50
    B. 17,50
    C. 32,50

    En ik vind de derde ook het mooiste!! πŸ˜€

  16. Hej, jeetje wat moeilijk zo de prijzen maar als ik het zo zie..dan zijn A en B rond de 25/30 en C rond de 30/35.

    Ik vind ze alle 3 even mooi! A en C springen der echt uit voor mij maar als ik dan echt moet kiezen is C de echte uitspatter! Veel succes alvast met je verkoop en ik hoop dat je lekker veel mag verkopen!

    Groetjes Jannie

  17. wat een mooie kettingen!
    moeilijk hoor om er een prijs aan vast te hangen!
    ik zou zeggen alle drie zo tussen de 20 en 30 euro.
    ik vind zelf A en C erg leuk!

    groetjes lieke

  18. Hoi,

    Jeetje, wat een lastige vraag. En als ik dan de reacties zie, dan denk ik wow!!! die zitten hoog qua prijs. Maar misschien komt dat omdat ik zelf nog niet met zulke dure materialen werk, dus een ketting komt bij mij niet duurder uit dan 12,50. Ik kan me voorstellen dat de materialen die jij gebruikt hebt wat duurder zijn.

    Dus in dat geval zou ik 20 voor de eerste 2 aanhouden, en 25, 27,50 voor de laatste. Ik vind de paarse het mooist. Ik heb nu eenmaal iets met paars πŸ™‚

    Succes met de verkoop.

    Groetjes Bianca

  19. Hai Nicole,

    Super zeg !
    Ik zou zeggen:

    A 20 euro
    B 25 euro, tevens mijn favoriet
    C 30 euro

    Je gaat ze zeker weten verkopen hoor ! Tip : Op een mooi halsje presenteren !

    Groetjes en succes

  20. Hoi Nicole,

    Allereerst bedankt voor de snelle levering en de mooie blocks.
    Voor a en b zou ik zo rond de 17,95 uitkomen en voor de c, welke ik het mooiste vind ( je weet zwart/wit voor mij) ongeveer 29,95.

    En mag ik ook vragen op welke markt je gaat staan, dan kom ik zeker even kijken.
    Groetjes Lisenka

  21. Hoi Nicole,

    Ik vind het zelf ook altijd heel moeilijk om een prijs aan mijn sieraden te geven (zit atlijd veel te laag ;-)) Voor mijzelf vind ik het belangrijk dat ik het materiaal eruit heb en dan een paar euro extra. Dus ligt het er heel erg aan wat je kwijt bent aan materiaal. Ik zou de laatste ook het duurste maken in ieder geval (en mocht je die nou niet verkopen, kun je die zelf houden haha ;-). Ik vind die ook het mooiste! Ik hoef ook niet mee te doen met de verloting hoor, ik heb al zo’n prachtige armband van je gekregen waar ik heel erg blij mee ben! Heel veel succes en we zien het wel aan de foto’s hoe het was, toch? πŸ˜‰

    Groetjes, Nancy

  22. hoi Nicole,
    ik lees sinds kort af en toe op je weblog. Ik heb ook nog nooit gereageerd. Maar ik vind t super inspirerend allemaal wat je maakt. Ik vind de tweede het leukste. Maar de derde is ook super mooi! Ik zou voor de eerste twee maximaal 20 euro willen uitgeven. En voor de derde maximaal 30 euro, omdat daar zilver in zit. Zelf probeer ik altijd iets meer te vragen dan de materiaalkosten. Kun je van het extra’s ook weer nieuwe kralen van kopen. πŸ˜‰

    Groetjes, Marieke

  23. Ik zou voor nr. 1 en 2 19,95 vragen en voor de witte ( die ik zelf het mooiste vind) 29,95 vragen.
    verder ligt het er misschien ook wel aan op wat voor een beurs/markt je ze gaat verkopen?
    Als je op bijv. een bruidsbeurs staat, kan je best wat meer vragen πŸ˜‰

    groetjes, Monique

  24. Hee Nicollie,
    Ik zat even met een open mond te kijken, wat een ontzettend mooie kettingen zijn dat zeg!
    Vanwege t dure materiaal kun je ook echt wel een hogere prijs vragen.

    Ik denk dat je minimaal dit mag vragen voor:
    ketting a: 19,95
    ketting b: 22,95
    ketting c: 29,95

    Je moet je kosten er natuurlijk wel uit hebben, ik denk ook wanneer mensen weten dat er echte materialen gebruikt zijn ze bereid zijn dat extra beetje te betalen.

    Groetjes,
    Helen

  25. He!

    Wat een ontzettend mooie kettingen zeg, wow!
    Ik denk dat je er best een mooi bedrag voor mag vragen aangezien je echte (en onwijs mooie) materialen hebt gebruikt.

    Ik denk dat je dit toch minimaal wel mag vragen:
    ketting a: 19,95
    ketting b: 23,95
    ketting c: 29,95

  26. gefeliciteerd Marith! veel plezier met je armband enne welk kleurtje kies je?

    Leuke actie Nicole, ben je er met alle adviezen een beetje uit wat je zal doen?

  27. zie je berichtje nu pas capricus! Maar ik heb het helemaal aan Nicole overgelaten πŸ™‚ ben helemaal blij met m’n echte eigen Nicx πŸ˜€

Geef een reactie

