Papierwarenswap

Op Swap-bot.com doe ik mee aan de Papierwarenswap. Mijn deel van de swap moet ik nog maken (ik heb nog even de tijd… 😉 ), maar gisteren ontving ik de swap al van Little-Z. En wat ben ik er blij mee! Ik ben helemaal flieft op het hondje… ze heeft mijn Jack Russel proberen na te maken. Hij lijkt precies! 😀

Kijk eens wat een moois ze er van heeft gemaakt:
(Briefpapier, kaarten, ubercute notitieblokje, labeltjes, sluitstickertjes en een theezakjeshouderkaartje).

7 reacties op “Papierwarenswap

  1. Jeetje, wat prachtig!! Gelukkig had ik de mijne net op de post gedaan, anders ging ik wel heeeeel erg twijfelen 😉

  2. Leuk dat je precies aan Lizet gekoppeld was 🙂 En de Jack Russel lijkt wel super goed zeg. Alles bij elkaar ziet er heel gaaf uit!
    (kreeg je de stempel zelf er niet bij? 😉 )
    xx Monica

Geef een reactie

