Stofjes, labeltjes en nog wat…

Afgelopen donderdagavond ben ik met vriendlief gaan shoppen… en dit heb ik gekocht:

Lieve stofjes om wat leuks van te maken (eerste projectje ga ik zo aan beginnen πŸ˜€ ).

En ik heb ook een pons gekocht in de vorm van een labeltje, daar heb ik vandaag deze labeltjes mee gemaakt:

Een paar weken geleden heb ik ook deze Kokeshi Amigurumi gemaakt (voor de oplettende bloglezer: ja, ik heb hem al eens eerder gemaakt, maar dat was voor een swap. Deze is lekker voor mezelf). πŸ˜‰

En voor mijn blokjes heb ik een jasje gemaakt. Deze zat in de Swap voor Nancy.

7 reacties op “Stofjes, labeltjes en nog wat…

  1. Ooh wauw, dat roze stofje met het beertje is super schattig. Ben benieuwd wat je ervan maakt πŸ˜€

    De labeltjes en de ami zien er fantastisch uit. Zoals steeds πŸ˜‰

    Ik wil niet stom lijken, maar wat zijn die blokjes?

  2. Die blokjes zijn kleine notitieblokjes (die ook op mijn site staan) en daar heb ik een kaftje voor gemaakt. En je lijkt helemaal niet stom! πŸ˜‰ Bedankt voor je leuke berichtjes! πŸ˜€

  3. Ik wist niet dat je het kaftje ook zelf had gemaakt, jeetje, knap zeg!! En jouw labeltjes zijn ook heel leuk!! Toch een iets andere vorm πŸ˜‰ Leuk ook met die cupcakjes! En de stofjes.. supercute!!!

  4. Leuk die labeltjes pons, ik zoek nog van die dikkere papieren labeltjes. Mag ik vragen waar je die pons hebt gekocht? Dan is het net zo handig ze zelf te maken! Goed idee πŸ™‚
    Die kokeshi amigurumi is mooi geworden zeg!

  5. superleuke stofjes!!
    en zo’n labelpons is gaaf!! tijdje geleden wilde ik er ook een gaan kopen maar ze zijn zo duur 😦
    je Amigurumi is hartstikke leuk! terecht dat je die nog een x voor jezelf gemaakt hebt πŸ˜€

  6. Heerlijke stofjes heb je gekocht! Labelpons is aan jou zeker goed besteed! Zal je vast veel plezier van hebben. Je labels zien er ook erg leuk uit. Vooral die met de cupcakejes. Ami…ja ze blijft prachtig. Goed dat je deze nu ook voor jezelf gemaakt hebt!
    xx Monica

Geef een reactie

