Gezocht: Geluksnijntjes

Bij de Bruna hebben ze nu een actie, waarbij je bij elke 5 euro een geluksnijntje krijgt. Mocht je er een (of een heleboel 😉 ) hebben en er niks mee doen, dan zou je mij er heeeeeeeel blij mee maken! 😀 Ik wil ze wel ruilen tegen iets wat jij leuk vindt…

2 reacties op “Gezocht: Geluksnijntjes

  1. Ik ga even lekker bitchy zijn, want; IK HEB ZE!

    Maar je krijgt ze niehiet! *Steekt tong uit*

    Ze zijn leuk he? Ik heb er ook nog allemaal van voorgaande acties, Nijn is stiekem best wel de bom!

  2. Hoii
    lees dit nu pas, je mag die van mij wel hebben,
    stuur me maar een mailtje met je adres

    groetjes

Geef een reactie

