Swap met Nancy!

Nancy wilde met me swappen, nou… daar zeg ik geen nee tegen, natuurlijk! 😀

Dit heb ik gisteren van haar ontvangen, wat ben ik toch verwend!!

Van links naar rechts: Een leuke kaart, lieve stickers, heeele leuke stofjes, 😀 een amigurumi fortune cookie, een handgemaakt vilten zakje met twee mooie hangers van handgemaakte glaskralen (in het paars natuurlijk 😀 ) en een supercute Hello Kitty met stempel en stickertjes.

Me is happy! 😀 Dankjewel Nancy, ik ben er heeeeel erg blij mee! 

En dit heb ik Nancy gestuurd, gelukkig is zij er ook blij mee! 😀

Van links naar rechts: stofjes, een zelfgemaakt etuitje met button, 2 cupcake stempeltjes, een notitieblokje in een notitieblokjeshoudertje, 😉 een zilveren hangertje, een stitchmarker voor haar haaksels en een armbandje.

Zo, dit was geloof ik wel een geslaagde swap! 😀 Ik ga nog even genieten van mijn nieuwe spulletjes. 😀

4 reacties op “Swap met Nancy!

  1. Hoi hoi,

    leuk hè?! Ik ben blij dat jij er ook zo blij mee bent! 😉 Ik heb al lintjes bestempeld met de cupcakes, zo leuk!!!
    tot gauw weer!!

  2. Ik vind beide cadeautjes heel erg leuk!!!
    Ik kan me voorstellen dat jullie allebei er blij mee zijn 🙂

  3. ’t Ziet er allebei erg leuk uit! Super om te ontvangen lijkt me 🙂 Ik heb inmiddels ook m’n eerste swap afgerond, ben nu al verslaafd, haha!

Geef een reactie

