20.000 Blogbezoekjes!

Jeej, in iets meer dan een jaar tijd heb ik al meer dan 20.000 blogbezoekjes gehad! 😀 *blij*
Dat is wel een feestje waard, dacht ik zo! 😉

Daarom wil ik 10 kortingsbonnen van mijn site t.w.v. € 2,00 p/s verloten!
En ook nog 2x een verrassingspakketje. 😀
Het enige wat je ervoor hoeft te doen om kans te maken, is een leuke reactie achter te laten waarin je zegt wat je leuk vindt aan mijn blog.
Op zaterdag 20 maart zal ik de winnaars bekend maken.

Enjoy! Enne, allemaal bedankt voor de bezoekjes! Ik hoop dat jullie nog vaak terug zullen komen. Gezellie! 😀

In over a year my blog has been visited over 20.000 times! :d *happy*
I think that deserves a little party. 😉

That’s why I want to give away 10 discount vouchers for my site, each worth € 2,00!
And also 2 surprise packages. 😀
The only thing you have to do is to leave a comment and let me know what you like about my blog.
On Saturday 20th of March I will announce the winners.

Enjoy! And thanks for your visits to my blog! I hope to see you again. 😀

[Edit] Alle 8 reacties krijgen een kortingsbon van me! Bedankt voor het reageren! 😀
[Edit] All 8 reactions will receive a discount voucher! Thanks for your reactions! 😀

9 reacties op “20.000 Blogbezoekjes!

  1. Gefeliciteerd met het behalen van 20.000 bezoekjes aan Nicollie’s Blog.

    Tja, wat vind ik leuk aan jouw blog…. daar moet ik eens heel goed over nadenken *grins*

    In elk geval de gezellige berichtjes, foto’s van de creatieve spulletjes die je gemaakt hebt en alle andere leuke foto’s. Ook de verlotingen zijn natuurlijk supergaaf!!

    Kortom, het is elke keer weer leuk om een kijkje hier te nemen, dus ga zo door Nicole!

    Groetjes, Petra

  2. Van Harte Gefeliciteerd met de 20.000 bezoekjes .
    Wat ik zo leuk vind aan je blog is de creatieve uitspattingen van je ,je leuke ideeen en je supergave stempels
    Ga vooral zo door !!!

    Groetjes Mariska

  3. Hoi Nicolle,

    Wat ik leuk vind aan je blog en sowieso aan jouw gemaakte spulletjes is dat zelfs de kleinste dingetjes zo precies en gedetailleerd zijn. Volgens mij ben je super precies en dat zie je!!

    Lekker doorgaan zoals je doet en van harte met het aantal bezoekers!!! 🙂

    Groetjes,
    Jorna

  4. wat gaaf dat je zoveel bezoekers hebt gehad! 😀 en wat ik leuk vind aan je blog heb ik volgens mij al vaker laten weten maar ik vind het gewoon super leuk om elke keer weer even te kijken wat je nu weer verzonnen of gemaakt hebt! 😀

  5. wow! 20.000!!! Zie je wel, mijn ‘grote voorbeeld’, ik zei het toch ;-))) Need I say more???? Haha!

    Gefeliciteerd!!

    Groetjes, Nancy 😉

  6. Hoi Nicole,

    Van harte gefeliciteerd met 20.000 bezoekjes aan je blog! Wat veel! Daar kan ik alleen nog maar van dromen.
    Waarom ik jouw blog zo leuk vind? Omdat er regelmatig nieuwe dingen te zien zijn, die allemaal even mooi, leuk en netjes afgewerkt zijn. Ook is het zo leuk dat het zo’n afwisselende blog is. Ik hoop dat je nog lang zo door gaat!

    Groetjes, Anoeska

  7. 20.000 bezoekers! Gefeliciteerd! Geen wonder ook. Ik geniet van je creativiteit, energie en positieve berichtjes! Ga lekker door met je inspirerende blog.

Geef een reactie

