Vacance en France

We zijn een weekje naar Zuid-Frankrijk geweest, vriendlief en ik, samen met Le Petit Chien.
Met zijn drietjes in een huisje en we hoopten op lekker zonnig weer… maar helaas, we kregen dit:

Ondanks de sneeuw (en ach, dat was ook maar één dagje, dus wat zit ik te zeuren 😉 ), was het erg leuk!
Op de heen- en terugreis overnacht in Parijs en zelfs een kralenwinkel bezocht (en niks gekocht).

En omdat we toch (relatief) in de buurt waren, ook maar een uitstapje naar Barcelona gemaakt.
Eerst naar de Sagrada Familia…

… en daarna naar de Ramblas, waar ik een aantal kralenwinkels heb bezocht! 😀 En daar heb ik wel wat gekocht! 😉
2 snoeren grooooote zoetwaterparels (de witte 12,5 mm. en de peacock 11 mm.), rose kwarts staafjes, andere (geen idee hoe ze heten) edelsteentjes, slotjes, ringetjes en plaatjes om te letters in te slaan.

En gelijk ook de rest van wat ik heb gekocht/gekregen op de foto gezet: o.a. div. Hello Kitty hebbedingetjes (natuurlijk!), kleine pennetjes, kaarten, een keramieken bakje en vlinderhanger van Sagrada Familias en een mooooie vulpen van Waterman (gekocht in Montpellier). Ik hou van vulpennen, vooral als ze lekker schrijven. En dat doet deze. 😀

En dit leuke kastje/opbergdoosje heb ik gekocht toen we op de terugweg in Parijs waren. We waren al 2x langs de etalage gereden en toen moest ik het hebben. 😀 Met dekseltje en laatje, voor sieraden of iets van dien aard. 😀

Het was een leuke vakantie, met veel lekker niks doen en winkelen/stadjes bezoeken.
En nu ben ik toch ook weer blij dat ik weer lekker thuis ben. 😀

7 reacties op “Vacance en France

  1. Fijn dat je er weer bent, Nicole. Mede dankzij je leuke aankopen, kun je op zo’n vakantie vast nog wel even teren totdat ’t weer lente is. 😉

  2. Wat leuk! en ben blij dat je een fijne vakantie hebt gehad 😀 en de sagrada familia ben k ook geweest zo gaaf!! 😀 en mooie kralen ed heb je gekocht! ben benieuwd naar de crea’s die je ervan gaat maken

  3. Leuk zeg!! En wat een leuke dingen heb je weer meegenomen!! Barcelona ben ik ook geweest, maar zou zo terug willen voor een weekendje 😉 Ik ben ook heel erg benieuwd wat voor creatiefs hier uit voort gaat vloeien 😉

  4. OOOOOO!!!! Jaloersssss!!!!!
    Barcelona, met als hoogtepunt de bouwwerken van Gaudi, staat hoog op mijn wishlist 😀
    En al die mooie spullies. En wat een gaaf ladentafeltje!! Snap dat je die niet kon laten staan. Helemaal te gek zeg!
    xx Monica

Geef een reactie

