Swap met Eloleo

Een tijdje geleden vroeg ik aan Sanne van Eloleo of ze met me wilde swappen… en gelukkig wilde ze dat wel! 😀
Vandaag kreeg ik haar pakketje in de bus…

Some time ago I asked Sanne of Eloleo if she wanted to swap… luckily she was willing to! 😀
Today I received her package…

 

En wat zat erin? Twee hele leuke tassen! 😀 En ik houd zo van tassen, dus je kunt je voorstellen hoe blij ik ermee ben!
De eerste tas is een kringloopproject, een tas die je als pakketje mee kunt nemen en uit kunt vouwen als je hem nodig hebt.

And what was inside? Two great bags! 😀 And I really love bags, so you can imagine how happy I am with them!
The first bag is one from a recycleproject, you can carry it around as a small package and unfold it when needed.

En de tweede tas is helemaal geweldig… Een supermooie binnenstebuitentas! 😀 Natuurlijk met paars. 😉
En zelfs een labeltje met een stempeltje van mijn deel van de swap (zie hieronder).

The second bag is even better… a great inside out bag! 😀 Ofcourse with purple. 😉
And it even has a label stamped with a stamp I made for my part of the swap (see below).

 

Is ie niet geweldig! 😀 Ik weet nog niet welke kant ik leuker vind, de binnenstebuiten of de buitenstebinnen. 😉

Isn’t it great! 😀 I don’t know which side I like best, inside out or outside in. 😉

En dit was mijn deel van de swap, een stempel voor Stig, haar zoontje:

This was my part of the swap, a stamp for Stig, her son:

 

En de rest van het pakketje, met o.a. twee Eloleo-stempels (zie hierboven) 😉 en een hangertje van zilver met een zoetwaterparel en Swarovski. Ik hoop dat Eloleo mijn pakketje net zo leuk vond als ik die van haar! 😀

The package also included two Eloleo stamps (see some photo’s earlier) 😉 and a silver pendant with a freshwater pearl and Swarovski. I hope Eloleo liked my package just as much as I love hers! 😀

Sanne, nogmaals bedankt voor het swappen! 😀
Als iemand me mist, dan ben ik mijn nieuwe tas aan het inrichten. 😉

6 reacties op “Swap met Eloleo

  1. wat leuk dat jullie ‘geswapt’ hebben 😀 en jullie hebben er beide echt iets leuks van gemaakt!

  2. Oh wauwie, wat lijkt me dat swappen toch leuk! Ik heb me gisteren aangemeld bij de ‘Dutch Swappers’. Nu even kijken hoe ik een eerste Dutsch Swap voor mekaar kan krijgen!
    Jouw swap ziet er gaaf uit!

  3. Waa, ik ben jaloers! Wat een mooie dingetjes allemaal.
    Die binnenste-buiten tas is echt super!

  4. nog een berichtje :d Ik was gewoon eventjes zo aan t surfen en dacht laat ik nog eens een kijkje nemen op nicole haar blog 😀 maarja er was nog geen nieuwe blog dus dan maar nog een berichtje bij deze 😀 De tas is zo leuk!! Die wil ik ok een keer maken!! marja ik wil ook nog kussenhoezen en een jurk maken en nog 10 dingen dus ben nog wel even bezig hahah. Nou toedels!

Geef een reactie

