Nog meer speldenkussentjes

Na de vorige speldenkussentjes, heb ik er nog een paar gemaakt…

I made some more pincushions…

Eentje is bestempeld met mijn nieuwe stempel.

I stamped one with my new stamp.

En zoals je kunt zien, zijn ze een stuk kleiner dan de vorige…

As you can see, they are a lot smaller than the previous ones…

En dan nog een foto van een haakprobeersel… een jasje voor de kaars. 😉

And a photo of a crocheted coat for a candle. 😉

9 reacties op “Nog meer speldenkussentjes

  1. Wat zijn ze leuk geworden zeg. Het staat ook als volgende op mijn lijstje om te maken. En nu heb ik een mooi voorbeeld. je hebt een prachtige blog. Ik heb je link met plezier geplaatst voor de swap.
    Fijn weekend!

  2. die kussentjes zijn superleuk!! Echt weer helemaal top en hoe krijg je het voor elkaar elke keer weer wat nieuws 😀

  3. nog een keertje ben ik hier kijken want ze zijn zo schattig en leuk 😀 en kword vrolijk als ik er naar kijk met al die kleurtjes!

Geef een reactie

