Bloglinkjes ruilen?

Wie wil er met mij bloglinkjes ruilen? 😀

Uit alle reacties kies ik er een uit die een verrassingsmix  van 20 zeepjes voor zeepkettingen krijgt!

Who wants to trade a blog link with me? 😀

From all reactions, I will choose one that will receive a mix of 20 pieces of soap for making soapchains.

[edit] Loes, gefeliciteerd! Je hebt de zeepjesmix gewonnen.
[edit] Loes, you won! Congratulations!

14 reacties op “Bloglinkjes ruilen?

  1. Ik wil wel een bloglinkje ruilen. De jouwe heb ik al op mijn blog geplaatst 😉
    En alweer een verloting…. wat ben je toch lief!

  2. Ik wil ook wel een bloglinkje ruilen, leuk!
    Je maakt er met een verloting weer helemaal iets leuks van, echt iets “Nicx”. 🙂

    Groetjes Audrey

  3. Hoi,

    wat leuk dat je nu een bannertje hebt. Ik had je link al op mn blog maar ik zal het bannertje er nu ook op plaatsen..

    Succ6 nog met alles!!

    Grt Suz

  4. Hallo,

    Je mag we een linkje in mijn beginnende blog zetten,ben gisteren net begonnen,en moet nog van alles leren,dus..be my guest…

    Succes…

    trouwens leuke kamertje heb je nu..
    had nog even gespiekt..

    groet van Jolanda

  5. haii!
    ik wil wel blogjeruilen hoor!
    is altijd leuk he!
    en ook erg leuk dat je een verloting hebt!

    groetjes lieke

  6. Ik zie dat je paars ook leuk vind 😉 (ja inderdaad ik ook hihi)

    Ik kom via de Weblog swap op Swap-Bot en zal een link naar je blog op mijn blog zetten

    Groetjes,
    Marieka

  7. Pingback: Swap! « Nicollie’s ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

