Mandje

Het was weer eens tijd om het naaimachine wat aandacht te geven. Tenslotte staat hij nu op een nieuw plekje, dus dan is het wel zo leuk dat ie ook gebruikt wordt. 😉

Eerst wilde ik een tasje maken met een rits, maar mijn ritsen waren allemaal te kort.

Dan maar nog een mandje… erg handig voor kleine opbergspulletjes.
Het bovenste stofje heb ik bestempeld met mijn nieuwe Matroesjkastempel.

It was time to sew something again… at first I wanted to make a zippered pouch, but all my zippers were too short.

So then I made a basket. It comes in handy for all my little things to store and keep.
The fabric on top was stamped with my new Matryoska stamp.

4 reacties op “Mandje

  1. Waah, dit is echt leuk! Nog iets (na het haken) dat ik wil leren: naaien 😉

  2. Hoi Nicole,

    ben ik weer even 😉 ik weet niet of je hyves hebt maar zo ja vind je het mischien leuk om lid te worden van mijn hyves marithsieraden.hyves.nl 😀

    xxx, Marith

  3. Pingback: Tijdelijk bericht *Stempels te koop* « Nicollie’s ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

