Matroesjka stempels

Eergisteren heb ik nieuwe stempeltjes gemaakt… met supercute matroesjka’s!
Vandaag heb ik eindelijk tijd gehad om ze op de foto te zetten.

The day before yesterday I made some new stamps… with supercute matryoska’s!
Today I finally had time to make photo’s.

Ze staan al in mijn shopje en ze komen ook op mijn Etsy.
De designs komen van Revidevi.

I will add them to my Etsy shop soon.
The designs are from Revidevi.

4 reacties op “Matroesjka stempels

  1. Oooohhhh Nicole, wat zijn die schattig!!!

    *gaat snel kijken in de portemonnee of er nog centjes inzitten voor een stempeltje*

    XX

  2. Je weet wel wat ik ervan vind of zal ik mijn PB reactie hier ook vermelden???????????????????????

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf

    En de mijne is besteld en al klaar, JIPPIE!!!!!!!

    X
    Simonet

Geef een reactie

