Award!

Van Audrey kreeg ik deze week de Beautiful Blogger Award! 😀
Dank je wel Audrey!

Bij deze award horen de volgende regels:
1. Bedank de blogger die je de award heeft gegeve. (done!)
2. Zet de award op je blog. (done!)
3. Link de persoon die je heeft genomineerd. (done!)
4. Deel 7 interessante facts over jezelf. (Hmmm… daar kom ik zo op…)
5. Nomineer 7 andere bloggers. (idem).

Nou, bij deze dan de 7 facts over mezelf… ik kan niet beloven dat ze interessant zijn hoor… 😉
1. Ik drink de hele dag door thee. Het liefst Rooibosthee.
2. Momenteel eet ik elke dag cornflakes met melk. Ben benieuwd wanneer ik ze beu ben. 😉
3. Ik vind het altijd erg leuk om andere blogs te lezen, voor inspiratie enzo.
4. Ik ben ook erg benieuwd wie allemaal mijn blog leest… (je mag jezelf bekend maken hoor! 😀 )
5. Mijn favoriete series van dit moment zijn Desperate Housewives en The Mentalist.
6. We hebben een sauna in het tuinhuis, maar ik houd helemaal niet van sauna.
7. Stiekem hoop ik dat mijn Etsyshopje heel goed gaat lopen. 😀

Zo, dat waren ze dan…

En dan nu de 7 bloggers aan wie ik de award doorgeef…
Hmmm… weet je wat, kies er zelf maar 7 uit het rijtje van mijn favoriete blogs (zie links). 😉

4 reacties op “Award!

  1. Woohooo! Congrats Nicole ^_^!

    Ik zie dat je ook druk bezig bent geweest met allerlei leuke creative things!! Echt heel leuk! Keep it up!!

    *waves*

  2. Hoii

    via de swapbot kom ik hier zomaar binnen gewandeld…wat een geweldige stempels maak je.
    Zeer benieuwd wat ze kosten enz enz

Geef een reactie

