Matchbooks en kaartje

Ik vind het altijd leuk om wat extra’s bij een bestelling te doen… vandaag heb ik deze matchbooks gemaakt en ze leuk verpakt in een zakje. Ziet er leuk uit, toch? πŸ˜€

I always like to sendΒ a little present with each order… today I made these matchbooks and wrapped them in a bag. Looks cute, doesn’t it? πŸ˜€

Vorige week had ik deze kaart gemaakt, ingekleurd met Copic Markers. Hij heeft al een nieuw thuis gevonden. πŸ˜‰

Last week I made this card and coloured it with Copic Markers. He found a new home already. πŸ˜‰

3 reacties op “Matchbooks en kaartje

  1. Je extraatjes zijn weer super en de verpakking is altijd een feestje op zich. Het ziet er altijd zo leuk uit. πŸ™‚

    Groetjes Audrey

  2. Yeehhhhh, ik ben de gelukkige die naar de kaart van Nicole mag kijken. Hij is echt prachtig en ik heb ‘m een mooi plaatsje gegeven πŸ˜‰

    Je matchbooks zijn ook erg leuk!! Het is altijd een feestje om post van Nicx open te maken πŸ™‚

  3. Het is altijd weer een verrassing wat er bij de bestelling zit! Zo leuk!!! En deze zijn ook weer super leuk!!! Ai ai.. ik zou haast weer gelijk wat bestellen… πŸ˜‰

    Groetjes, Nancy

Geef een reactie

