My Melody stickers *Verloting* Gesloten!

Laatst heb ik ubercute My Melody stickers besteld en vandaag lagen ze dan eindelijk in de brievenbus. (Nog best snel ook, maar wachten duurt altijd lang, vinden jullie ook niet? 😉 )

Anyway, omdat ik er zo blij mee ben (hoe oud was je ook alweer, Nicole? 😉 hihi… ) wil ik een zakje met 100 stickers verloten aan drie lezers van mijn blog (in totaal dus drie zakjes). Het enige wat je hoeft te doen is hier een berichtje achter te laten. Op woensdag 10 februari maak ik de winnaars bekend.   

Recently I ordered these cute My Melody stickers and I finally received them today (quite fast though, but don’t we have little patience when waiting for cute stuff? 😀 )

And because I’m so happy with them, I want to join it with you. I will give away a bag of 100 stickers to 3 readers of my blog (so 3 bags in total). The only thing you’ll have to do is to leave a message. On February 10th I will announce the winners.

[Edit] Met de site Random.org heb ik drie winnaars getrokken: Nathalie, Lieve Lyntje en Marith! 😀
Gefeli! Ik stuur jullie een mailtje voor het adres en dan stuur ik de stickers op!

P.S. Binnenkort komen de stickers ook te koop op mijn site. 😀

16 reacties op “My Melody stickers *Verloting* Gesloten!

  1. Wat een schattige stickers…. maar ben jij wel ouder dan 3 jaar Nicole, anders mag je er niet mee spelen hoor, hihi.

    En nu moet ik nog een week wachten tot bekend is of ik een zakje stickers gewonnen heb…. dat wachten duurt ook wel heel lang, pffffff 😉

    XX

  2. Hai Nicole,

    Wachten ?? geen ervaring mee gelukkig 😉 haha !
    Ze zijn super leuk zeg, altijd leuk weer iets nieuws !

    Groetjes Nathalie

  3. Hoi Nicole,

    Oké, ik geef het toe, ik vind ze zo schattig!!! Dus doe ik graag mee met de verloting 😉

    Groetjes, Nancy

  4. Ach, leeftijd maakt dan niet uit toch! Ik heb ook m’n stickertjes altijd klaar liggen om op kaarten of bestellingen te plakken, pas nog een hele dure stickerset gekocht, ’t blijft toch leuk!

  5. Hallo Nicole,
    Wat een superleuke stickers!
    Ben net aan mijn 2e jeugd begonnen dus ik loot graag mee……

  6. ooooooooooh, die zijn echt superlief!
    Ben dol op hello kitty & friends

    Ik heb reeds 2 schoendozen vol stikkers maar voor deze vind ik altijd wel een plaatsje !!!

    Ps1: dat stempeldoosje/huisje dat je kreeg toen je kleiner was van my melody heb ik ook nog liggen! 😀

    Ps2: zou je miss kunnen laten weten waar je deze stikkers gekocht hebt? (mocht ik ze niet winnen dan kan ik ze altijd nog kopen :D)

    groetjes
    XXX
    Naomi

  7. Hey,

    Leuke stikkertjes zeg, ik heb altijd mijn dochters als excuus,
    hahaha, maar ik vind ze zelf net zo leuk 😉

    Groetjes Gezina

  8. Jaaa super leuke stickers! Ik ben sowieso gek op stickers, alleen vind het altijd zonde om ze ergens op te plakken hahahah dat is natuurlijk niet zo handig. Maar ik wil graag mee doen aan de verloting 😀

  9. Aah wat een leuke stickers.
    Ik ben dol op stickers..
    Ben ooit is begonnen met een paar stickers en dat was ergens in 1996…je raad al dat het flink is uitgegroeid naar meer dan een paar;)

  10. Ik kwam even kijken wie de gelukkigen waren die deze gave stickers hebben gewonnen.
    Gefeliciteerd alle drie!!
    Bedankt Nicole voor deze verloting.

    Knuff

Geef een reactie

