Stempelbewaardoos

Met al mijn nieuwe stempels werd het tijd om een aparte stempelbewaardoos te maken.

Deze doos heb ik beplakt met papier en lint en gevuld met papier wat ik heb bestempeld met de stempels die erop bewaard worden en daarna heb gelamineerd. De clear stempels blijven er vanzelf op plakken. 😀

With all the new stamps I bought, it’s time for a new storagebox.

I altered this box with paper and ribbon and stamped pieces of paper with the stamps I’m going to keep in them. Then I laminated these pieces of paper, so I can stick the clear stamps on them. 😀

4 reacties op “Stempelbewaardoos

  1. Nicole, wat ben jij toch een enorm creatieve duizendpoot.
    Dit heb je ook weer zoooo leuk bedacht en gemaakt, helemaal geweldig!! Heel netjes om zo je stempels overzichtelijk bij elkaar te bewaren.

  2. Ja, dit is het natuurlijk helemaal!!! Super zeg!!! Ik heb nu al één laatje 😉 Met daarop ‘mijn-door-jou-gemaakte-stempel’ gestempeld: Homemade by Nancy. Daar ben ik toch zo trots op!!! Nu nog dingetjes maken haha!

Geef een reactie

